Anul 2017 a însemnat pentru Grupul Jidvei, unul dintre principalii jucători pe piaţa vinurilor din ţara noastră, vânzări cu 13% mai mari faţă de anul anterior şi peste 14 milioane de sticle vândute.
Vorbim despre o creştere sustenabilă în condiţiile în care Jidvei este singurul producător care realizează întreg portofoliul de produse din recolta obţinută din cele 2.500 de hectare de plantaţii proprii, se arată într-un comunicat de presă remis Redacţiei noastre.
Segmentul premium şi superpremium, cu gamele Mysterium şi Owner's Choice (vinurile Ana şi Maria), au avut cea mai mare creştere, respectiv cu 30% faţă de anul anterior. În ceea ce priveşte vinul bag-in-box, Jidvei a vândut, în anul 2017, peste 1 milion de litri, se mai arată în comunicat.
"Aceste creşteri au fost posibile datorită progresului constant şi semnificativ în îmbunătăţirea calităţii produselor noastre, acesta fiind de altfel principalul obiectiv al grupului nostru de firme. Mai mult, preocuparea pentru diversificare şi inovare ne-au făcut ca, în anul 2017, să adăugam în portofoliu două produse noi: vinul roze din Gama Tradiţional şi vinul roze Mysterium Magnum. În prezent, portofoliul de produse cuprinde, pe lângă vinurile liniştite, vinuri spumante, vinars şi must, Jidvei fiind producătorul cu cea mai diversificată gamă de produse din România", a spus Cristian Şaitariu, Director General Jidvei.
Despre companie: Jidvei produce vinuri cu denumire de origine controlată de pe Valea Târnavelor. În zona DOC "TÂRNAVE" - sub denumirea "JIDVEI" se produc unele dintre cele mai apreciate vinuri şi spumante româneşti, calitatea acestora fiind confirmată de cele peste 300 de medalii obţinute în ultimii ani în cadrul celor mai prestigioase concursuri de profil din lume.