Reţeaua de supermarketuri Gulliver, care operează în prezent patru magazine în Capitală, estimează pentru anul acesta o creştere a cifrei de afaceri cu cel puţin 30%, comparativ cu anul precedent când a înregistrat afaceri de 10,5 milioane de lei, au declarat reprezentanţii companiei, citaţi de NewsIn.
Gulliver intenţionează să îşi extindă reţeaua din Bucureşti, unde va mai inaugura până la sfârşitul anului încă un magazin în zona Doamna Ghica. Potrivit reprezentanţilor companiei, investiţia medie pentru o unitate se ridică la circa 100.000 de euro, iar suprafaţa magazinului variază între 300-400 metri pătraţi, din care suprafaţa de vânzare este de 170-250 metri pătraţi.
Gulliver este prezent pentru moment doar în Capitală, însă conducerea companiei nu exclude varianta extinderii şi în alte oraşe ale ţării. "Avem un plan de dezvoltare al reţelei şi în afara Capitalei, dar acest lucru va fi posibil în funcţie de oportunităţile ivite pe piaţă, mai ales de prezenţa şi expansiunea marilor retaileri internaţionali prezenţi în România", a declarat Marian Buga, directorul comercial al Gulliver.
Compania a fost înfiinţată în anul 2000, are în prezent peste 800 de angajaţi şi a încheiat anul 2006 cu o cifră de afaceri de 10,57 milioane de lei. Profitul net al companiei în 2006 a fost de peste 688.000 lei.