Suma cheltuită de români pentru cumpărături on-line a fost, în primele nouă luni ale anului precedent, de 142,6 milioane de euro, arată PayU.
Faţă de anul trecut, vânzările magazinelor on-line de cupoane de reduceri au înregistrat o creştere cu 106%, iar magazinele de cadouri, au obţinut o creştere cu 62%, se arată într-un comunicat de presă.
S-a observat un trend crescător în rândul românilor de a înlocui cadourile clasice cu experienţe, iar happybox a selectat cele mai interesante 400 de experienţe din ţară, într-o gamă de şapte cutii cadou.
Director General happybox, Marius Avram, a declarat: "Am decis să intrăm pe piaţa cadourilor cu un nou concept pentru a veni în întâmpinarea celor care caută o alternativă la cadourile clasice. happybox se diferenţiază de celelalte produse din piaţă prin beneficiul oferit cumpărătorului, garantat de negocierea preţurilor în favoarea sa. Astfel, în orice cutie happybox sunt incluse servicii de o valoare mai mare sau cel puţin egală cu preţul plătit. În ceea ce priveşte beneficiarul cadoului, considerăm că acestuia îi oferim un produs superior, prin faptul că asigurăm servicii post-vânzare de intermediere a programărilor. Pentru 2013, principalul nostru obiectiv se referă la crearea unui portofoliu de clienţi corporate, pentru care să realizăm produse exclusive".