Partenerii agenţiei de turism specializate pe vacanţe exotice, Eturia, sunt deja pregătiţi cu toate măsurile de siguranţă necesare, ca imediat ce autorităţile vor permite, să primească turişti, susţine Hardik Shah, Contracting Manager Eturia.
Domnia sa a declarat: "Încurajator este faptul că partenerii noştri din destinaţiile exotice sunt pregătiţi, ca imediat ce autorităţile vor permite, să redeschidă hotelurile în aşa fel încat să se respecte noile măsuri de protecţie şi igienă. Motivul principal este faptul că aparţin unor branduri recunoscute care funcţionează după reguli clare şi au deja standarde ridicate de calitate, astfel că implementarea unor noi proceduri se poate face rapid şi eficace, în plus, în unele destinaţii turismul este principala sursă de venit. În această perioadă, fiecare companie din domeniu se reinventează în aşteptarea unui semn că vacanţele se reiau, din partea Organizaţiei Mondiale a Turismului. Mulţi dintre aceştia speră ca activitatea sa fie reluată la jumatatea lunii iulie, iar cei mai sceptici pariază pe lunile august si septembrie. Astfel, de îndata ce ţările se vor deschide turismului internaţional, în acea clipă vom fi şi noi acolo pentru clienţii noştri," mai spune Hardik Shah.
Eturia are în acest moment contracte directe cu peste 500 de hoteluri şi colaborează cu mai mult de 100 de agenţii de turism şi companii specializate în managementul destinaţiei din jurul lumii. Potrivit agenţiei, de la debutul pandemiei, peste 50% dintre hotelurile cu care colaborează şi-au suspendat temporar activitatea. "Chiar dacă domeniul turismului a fost cel mai afectat în această perioadă, partenerii externi caută permanent soluţii să păstreze legatura cu noi, fiind constienţi că numai prin suport reciproc vom putea depăşi acest impas. În acest sens, numărul discuţiilor online s-a înmulţit simţitor, în aşa fel încat ne menţinem permanent informaţi în legatură cu situaţia actuală în fiecare destinaţie în care noi operăm vacanţe şi rămanem conectaţi la realitatea specifică fiecărui loc. Tot prin prisma relaţiei apropiate cu partenerii şi a deschiderii lor către soluţii, am putut amana vacanţele turiştilor, am putut să oferim acestora vouchere cu valabilitate chiar şi de doi ani şi de asemenea am putut să găsim împreună răspunsuri la toate întrebarile venite din partea clienţilor noştri," a explicat Hardik Shah.
Potrivit Eturia, fiecare agenţie şi hotelier cu care colaborează achiziţionează kituri de igienizare şi îşi instruieşte deja angajaţii în ceea ce priveşte noile măsuri de siguranţa, dar sunt revizuite şi produsele oferite în cadrul pachetelor de vacanţă pentru a fi adaptate contextului actual.
Eturia este prima agenţie de turism din Romania specializată în vacanţe exotice personalizate, care oferă turiştilor pachete în peste 120 de destinaţii din întreaga lume, astfel, asemenea tuturor celor ce activează în turism, a avut un răgaz nedorit din cauza pandemiei COVID-19. Chiar şi aşa, contextul actual a generat o situaţie fără precedent: a determinat ca organizaţia, împreună cu cei peste 600 de parteneri ai săi din întreaga lume, să facă un plan de flexibilizare a pachetelor de vacanţă pentru a veni în întâmpinarea turiştilor, astfel încat Eturia a înregistrat peste 90% amânări ale vacanţelor pentru alte perioade şi nu anulări ale acestora.