Heineken România raportează o creştere de 9% a cifrei de afaceri pentru anul 2009, comparativ cu anul 2008, ajungând la 1.048 milioane lei (brut) şi 896 milioane lei (net).
"Performanţa înregistrată în 2009 demonstrează că strategia noastră - focus pe valoare - dă rezultate. Această performanţă este şi mai valoroasă în contextul unui an dificil, în care volumele de vânzări au scăzut, atât la nivel de piaţă, cât şi la nivel de companie. Investiţiile în mărcile noastre focus, precum şi strategia noastră de a ne concentra pe activele de bază ale companiei au contribuit la creşterea cifrei de afaceri cu 9% în 2009, comparativ cu 2008. Pe parcursul anului 2009 ne-am îmbunătăţit abilitatea de a genera lichidităţi printr-o revizuire atentă a investiţiilor, prin programele de management al costurilor şi prin managementul capitalului de lucru. În ceea ce priveşte volumele de vânzări, în 2009 acestea au avut aceeaşi evoluţie ca şi piaţa berii", a declarat Jan Derck van Karnebeek, General Manager Heineken România, informează un comunicat remis redacţiei.
1. Heineken = Faliment
(mesaj trimis de valentin ioanitescu în data de 30.03.2010, 13:18)
Heineken marca de bere tot mai ungureasca (are doua fabrici in secuime si a inchis-o pe cea din Hateg), s-o beie ungurii.
RUSINE HEINEKEN, este firma care inchide fabrica ETALON a Hategului.
Ar trebui sa nu aiba dreptul sa mai foloseasca brandul Hategana. Noi vom face alta Hategana.