Hendrick's Neptunia, cea mai nouă "invenţie" din "Cabinetul de curiozităţi" Hendrick's Gin, este disponibil acum, în ediţie limitată, pentru consumatorii din România, prin intermediul Alexandrion Group, cel mai mare producător şi distribuitor de băuturi alcoolice şi vinuri din ţară. Hendrick's Neptunia este al treilea produs din seria"Cabinetului de curiozităţi", după Hendrick's Midsummer Solstice şi Hendrick's Lunar, lansate în anii trecuţi, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
"Cabinetul de Curiozităţi" nu este o simplă metaforă, ci este un adevărat laborator din Scoţia, parte a Palatului Hendrick's, prin intermediul căruia Leslie Gracie, maestrul distiler Hendrick's, experimentează combinaţii surprinzătoare de plante şi alte ingrediente care, la final, sunt distilate, îmbuteliate şi oferite publicului amator de experienţe inedite.
"Majoritatea produselor pe care le creez îmi evocă amintiri şi iau naştere prin alăturarea de ingrediente neaşteptate pentru a induce anumite senzaţii. Nici Neptunia nu a făcut excepţie. Mi-am propus să mă autodepăşesc, să sfidez imposibilul, să aduc sentimentul eliberator transmis de valurile mării într-o sticlă impozantă, care să transpună consumatorul în lumea marină şi să-i dea o senzaţie revigorantă." - spune Leslie Gracie, maestru distiler Hendrick's şi creatoarea "Cabinetului de curiozităţi".
Până la etapa de îmbuteliere, Neptunia parcurge un drum complex marcat de testarea a 10 tipuri de alge marine, în combinaţie cu cimbrul care creşte pe plajele de pe coasta scoţiană şi lime. Toate aceste etape îi conferă, în final, gustul intens de plante, completat de note de citrice, trandafir şi castravete, notează sursa citată.
Toate elementele care compun identitatea vizuală - forma sticlei, designul etichetei - evocă pe deplin provenienţa acestei băuturi din"Cabinetul de curiozităţi" şi urmează linia de design a celorlalte două produse lansate anterior în ediţie - limitată. Eticheta ilustrează silueta unei zeiţăţi fictive, care are ca sursă de inspiraţie personalitatea şi imaginea zeului roman al mărilor, Neptun. Zeiţa Neptunia este cea care dă numele produsului şi reflectă atributele şi conceptul său creativ.
Hendrick's Neptunia a fost gândit, încă din momentul producţiei şi îmbutelierii sale, pentru a fi partener al "Project Seagrass", o organizaţie caritabilă de mediu, globală, dedicată conservării şi refacerii ecosistemelor de iarbă de mare, un element primordial pentru bio-diversitate, acesta fiind un motiv în plus pentru ca noua creaţie să fie adusă în atenţia publicului din România.
"Ne bucurăm să le putem oferi cumpărătorilor şi consumatorilor noştri încă un produs rafinat, inovator, care să completeze tabloul creionat de cele două "invenţii" anterioare ale"Cabinetului de Curiozităţi", foarte bine primite de iubitorii de gin, Midsummer Solstice şi Hendrick's Lunar. Crearea acestor băuturi şi lansarea lor pe piaţa din România s-au dovedit decizii foarte bune. Analizele Nielsen din ultimii 3 ani, au evidenţiat o creştere constantă a cotei de piaţă pentru întreaga gamă Hendrick's Gin. Astfel, în 2021 aceasta s-a triplat comparativ cu 2019.", declară Nicholas S. Kass, Executive Director for International Corporate Affairs Alexandrion Group.
Hendrick's Neptunia are o concentraţie alcoolică de 43,4% şi este îmbuteliat în sticle de 0.70l.
Hendrick's Neptunia este disponibil în România, prin intermediul magazinelor de specialitate, al marilor lanţuri de retail, magazinelor e-commerce, în locaţiile HoReCa partenere, dar şi în magazinul online al Grupului Alexandrion.