Henkel şi-a prezentat noua strategie şi noile obiective financiare pentru următorii patru ani, până în 2016, printre care se numără realizarea unor vânzări totale în valoare de 20 milioarde euro şi expansiunea pe pieţele emergente, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Compania a confirmat că îşi va atinge obiectivele fixate pentru anul acesta, date fiind performanţele din primele nouă luni ale anului.
Kasper Rorsted, CEO Henkel, a declarat: "Noua strategie are la bază valorile companiei şi va ghida dezvoltarea companiei în următorii ani, conform viziunii noastre- Henkel este lider global în mărci si tehnologii. Vom performa mai bine decât competitorii noştri, ca o companie globală cu operaţiuni şi structuri simplificate şi o echipă inspirată - aceasta este esenţa noii noastre strategii. Vom accelera creşterea şi vom spori profitabilitatea celor trei divizii. Ne orientăm către dezvoltarea categoriilor principale, a celor cu potenţial de creştere în viitor şi pe extinderea business-ului pe pieţele emergente, în paralel cu adaptarea structurilor şi întărirea echipei noastre globale".