În primele 4 luni ale anului House of Ads a gestionat prin toate componentele sale de business bugete de advertising online de peste 500.000 euro.
House of Ads este un hub de advertising în care se realizează un sharing permanent de clienţi şi resurse între membrii săi, care au generat de la începutul anului un business de aproximativ 100.000 euro.
Înfiinţată de Cristian-Florin Cozmîncă şi Tudor Alexandru Rădăcineanu, House of Ads are la bază o şcoală de advertising, care acţionează ca o pepinieră de comunicatori, de unde agenţiile îşi pot angaja freelanceri, freelancerii îşi pot găsi clienţi, iar clienţii îşi pot găsi agenţie sau freelanceri cu care să lucreze.
Şcoala de advertising se adresează atât studenţilor care vor să înveţe concret ce înseamnă meseria de comunicator, dar şi specialiştilor, freelancerilor sau antreprenorilor din diverse domenii care vor să îşi aprofundeze skill-urile sau să îşi facă upgrade la noile tehnologii de comunicare, din zona online.
"Iniţial am pornit acest proiect pe coordonate educaţionale, noi având nevoie în agenţie de oameni calificaţi la un anumit standard, pe care piaţa nu-i putea oferi. De asemenea, am fost motivaţi de dorinţa de seta noi standarde de calitate şi de înţelegere a fenomenului comunicării atât de către specialişti, dar şi de către beneficiarii finali. În prezent avem zeci de cursanţi care sunt activi în piaţă şi care colaborează între ei pe toate coordonatele de activitate ale unei agenţii clasice de comunicare: strategie, creaţie, copywriting, implementare şi gestionare campanii de marketing şi sales, producţie etc", explică Tudor Alexandru Rădăcinenu, partener House of Ads.
Toţi cursanţii care au trecut prin şcoala House of Ads, sunt angajaţi în diverse proiecte de comunicare pe piaţa din România, având joburi active fie în agenţii, fie de antreprenori sau de freelanceri.
"Participanţii la cursuri au ocazia să experimenteze zilnic crearea şi gestionarea de campanii, dar să îşi facă şi upgrade la noile tehnologii de comunicare, cum sunt cele din zona AI. Prin acest model de tip fagure se creează premisele construirii unei adevărate agenţii a viitorului, în care cei implicaţi au libertatea să se dezvolte autonom, dar să şi beneficieze de toate resursele hub-ului House of Ads", mai precizeză Tudor Alexandru Rădăcinenu.
Toţi cursanţii sunt introduşi în ecosistemul House of Ads unde există o comunitate activă de 300 de persoane care colaborează prin grupuri de
WhatsApp şi Facebook, din care zilnic se generează minim un client.
Profesorii House of Ads sunt Cristian-Florin Cozmîncă, Tudor Alexandru Rădăcineanu şi Adrian Ulmeanu, primii doi fiind şi acţionari House of Ads.
Cristian-Florin Cozmincă este expert în zona de eCommerce, lucrând în ultimii 3 ani cu peste 400 de magazine online şi afaceri locale.
Tudor Alexandru Rădăcineanu este expert în zona afacerilor locale colaborând în ultimii doi ani cu peste 300 de afaceri locale.
Adrian Ulmeanu este expert în zona de automatizări, configurare chatboţi şi codare, dezvoltatorul aplicaţiei româneşti WAMM.ro.
Cristian-Florin Cozmîncă şi Tudor Alexandru Rădăcineanu deţin fiecare câte 50% din House of Ads. Cristian-Florin Cozmîncă este partener şi în Rocket Business Agency, cu 5 oameni în echipă, specializaţi în comunicarea pentru magazine online, iar Tudor Alexandru Rădăcineanu este fondatorul agenţiei Sharp Digital, care gestionează în acest moment zeci de clienţi cu afaceri locale.
De la demararea proiectului, House of Ads a contribuit la lansarea pe piaţă a 3 agenţii de Advertising şi o agenţie de vânzări telefonice.