Huawei a desfăşurat, la sfârşitul anului 2012 şi începutul anului 2013, campania globală "Atinge noi înălţimi", campanie ce a avut loc în 45 de ţări de pe 3 continente, potrivit unui comunicat de presă.
"Campania Atinge noi înălţimi marchează un reper important pentru Huawei Device şi este demonstrativă în ceea ce priveşte transformarea noastră pe piaţa dedicată consumatorilor finali. Este prima dată când Huawei a derulat o astfel de campanie la scară largă, în jurul lumii, vizând milioane de consumatori din 45 de ţări şi teritorii. Suntem încântaţi de răspunsul copleşitor din partea participanţilor. Vom continua să ne concentrăm pentru a construi unul dintre cele mai iubite branduri la nivel global şi pentru a oferi consumatorilor noştri cea mai bună experienţă oferită de dispozitive inteligente, ceea ce e sinonim cu a pune la dispoziţia consumatorilor o tehnologie minunată, indiferent de cine sunt aceştia sau ce vor de la telefonul lor", a declarat Jacky Li, Global Retail Marketing Director, Huawei Device.