Huawei Consumer Business Group România anunţă detalii despre parteneriatul cu retailerul Contakt, prin intermediul căruia utilizatorii beneficiază de servicii în procesul de customizare a dispozitivelor echipate cu Huawei Mobile Services (HMS). Colaborarea a debutat în luna iunie 2020, iar în prezent, unităţile HUAWEI VIP Service se regăsesc în cele peste 200 de locaţii Contakt din întreaga ţară, conform unui comunicat trimis redacţiei.
Serviciile oferite de cele două companii sunt valabile pentru întregul portofoliu de dispozitive echipate cu HMS, printre care se numără atât cele din categoria smartphone, printre care HUAWEI Mate 30 Pro, HUAWEI P40 Series, HUAWEI Seria Y, HUAWEI P smart 2021 şi HUAWEI Mate 40 Series, cât şi cele din categoria tablete: HUAWEI MatePad Pro, HUAWEI MatePad T10 şi HUAWEI MatePad T10s.
Zhao Zhong Yi, Consumer Service Director, Huawei Consumer Business Group România: "Parteneriatul cu Contakt s-a conturat firesc, din dorinţa de a le oferi utilizatorilor din întreaga ţară sprijinul necesar pentru a-şi customiza dispozitivele Huawei cu aplicaţii şi beneficii importante, bucurându-se, astfel, de o experienţă completă alături de noile lor device-uri. Faptul că locaţiile HUAWEI VIP Service sunt vizitate zilnic de utilizatori din întreaga ţară ne bucură şi ne confirmă faptul că serviciile calitative oferite de partenerii noştri de la Contakt sunt foarte utile şi apreciate."
Cristian Gheran, General Manager Contakt: "Reţeaua noastră extinsă de locaţii în Bucureşti şi 36 de judeţe şi prezenţa în 98% din centrele comerciale importante din ţară a favorizat dezvoltarea unui parteneriat strategic cu grupul Huawei, prin care am devenit principalul furnizor din România de servicii utile Huawei VIP pentru cumpărătorii care îşi achiziţionează un nou dispozitiv echipat cu HMS. În acelaşi timp, diversificarea gamei de servicii puse la dispoziţie clienţilor prin oferirea unor experienţe high-level este unul dintre obiectivele noastre principale, în care vom continua să investim toată atenţia."