Subsidiara locală a producătorului suedez de utilaje destinate spaţiilor exterioare - Husqvarna - anunţă lansarea celui de-al doilea concept store premium, la Bucureşti, în urma unei investiţii de 120.000 de euro. Până la finalul anului 2023, compania intenţionează să ajungă la 10 astfel de magazine la nivel naţional, conform unui comunicat remis redacţiei.
Magazinul, amplasat în sectorul 2 al Capitalei (Şoseaua Fabrica de Glucoză, nr. 6-8), pe o suprafaţă de 250 de metri pătraţi, este a doua investiţie a Husqvarna pe acest segment, primul concept store premium cu produse destinate întreţinerii spaţiilor verzi fiind deschis anul trecut, în Bistriţa. "Estimăm că magazinul din Bucureşti va fi vizitat, lunar, de aproximativ 500 de clienţi. Tehnologiile inovate de marca Husqvarna le pot aduce clienţilor noştri multiple beneficii în termeni de timp liber câştigat, zgomot redus, mediu înconjurător şi ergonomie. Produsele noastre smart oferă utilizatorilor numeroase opţiuni de conectivitate şi interacţiune cu alte instrumente inteligente din casele lor", declară Emil Ţînţ, CEO al subsidiarei locale a Husqvarna.
În oferta noului magazin se va găsi toată gama Husqvarna, adică peste o sută de produse de profil. Echipa care se va ocupa de acest spaţiu va acoperi activităţile de vânzare şi service, cât şi partea de consiliere pentru potenţialii clienţi. După Bistriţa şi Bucureşti, următorul pas pentru dezvoltarea proiectului în plan local, care vizează un total de 10 concept store-uri Husqvarna pe segmentul premium, în următorii aproape trei ani, este Cluj-Napoca. Aici, lucrările de amenajare sunt în plină desfăşurare, finalizarea lor fiind plănuită până la finalul anului în curs.
La nivel naţional, echipa Husqvarna împreună cu reţeaua de dealeri autorizaţi, numără în jur de 800 de oameni, dintre care aproximativ 500 se regăsesc în zona de retail. În afară de acest nou concept de magazine pe care a început să-l dezvolte anul trecut, compania este prezentă la nivel local printr-o reţea de aproximativ 200 de magazine reprezentative, care oferă şi service autorizat prin personal specializat.
"Clienţii noştri sunt din ce în ce mai receptivi faţă de tendinţele globale ce pun accent pe protecţia mediului. În cazul nostru, sunt două mari categorii de produse care au avut o creştere accentuată şi evidentă în preferinţele de cumpărare ale consumatorilor - maşinile robotizate de tuns gazon (Automower) şi produsele cu acumulatori. Ambele sunt nepoluante, intuitive şi dotate cu diverse opţiuni de conectivitate", mai declară Emil Ţînţ, CEO-ul subsidiarei locale a Husqvarna.
Grupul Husqvarna se bazează, la nivel naţional şi internaţional, pe un concept complex în centrul căruia se află utilizatorul. Acestuia i se oferă nu doar consultanţă specializată şi asistenţă în privinţa opţiunii de cumpărare, ci şi asistenţă post-vânzare, mai ales că produsele promovate de companie reprezintă achiziţii importante, cum ar fi, de exemplu, un tractor pentru întreţinerea gazonului.