IBM (NYSE: IBM) a fost numit furnizorul lider pe piaţa mondială de software pentru managementul informaţiei la nivel de întreprindere, pe baza veniturilor obţinute din vânzările de software în 2007, conform unui raport făcut de Gartner.
În raportul Gartner "Market Share: Enterprise Content Management Software, Worldwide, 2007", IBM este lider de piaţă pe segmentul managementului informaţiei la nivel de întreprindere (Enterprise Content Management - ECM) cu o cotă de piaţă de 24,9 procente în 2007, înregistrând o creştere cu 15,6 procente din 2006 până în 2007. "Noi considerăm această evaluare a firmei de analiză Gartner asupra pieţei de software Enterprise Content Management ca fiind o confirmare a faptului că portofoliul IBM este în fruntea competiţiei," a declarat Lee Roberts, director general, IBM Enterprise Content Management Software. "Strategia noastră în ceea ce priveşte Information on Demand ajută clienţii să folosescă software IBM pentru a organiza mai bine informaţia din cadrul companiei şi pentru a obţine un avantaj competitiv în luarea celor mai bune decizii de afaceri."
Supremaţia IBM pe piaţa Enterprise Content Management este demonstrata de valul de clienţi globali, reprezentând toate industriile, şi care au ales software-ul IBM pentru a răspunde cerinţelor din ce în ce mai mari de management al informaţiei. Printre aceşti clienţi se numără: Cerner Corporation, J.B. Hunt, Memorial Health System, Rohm and Haas şi mulţi alţii.
IBM a extins recent portofoliul Enterprise Content Management cu strategia Business Content Services ce ajută organizaţiile de toate categoriile să se descurce cu creşterea explozivă a volumului de informaţie, inclusiv documente business create individual sau prin colaborarea unor workgroup-uri diverse şi globale. Abordarea IBM combină capabilităţile de top din domeniul ECM ale companiei cu diverse şi variate opţiuni de software de colaborare şi social, permiţând în acelaşi timp o abordare mai eficientă şi mai economică a managementului informaţiei şi a normelor.