La mai puţin de un an de la infiinţare, compania de marketing interactiv iLeo şi-a completat serviciile specializate prin înfiinţarea unei divizii de media. iLeo Buzz va fi specializată pe media digitală şi modalităţi neconvenţionale de comunicare on line şi va avea ca servicii: crearea şi implementarea de strategii media, negocierea, cumpărarea şi intermedierea spaţiilor media, servicii optimizare şi post cumpărare, dar şi servicii de creaţie pe media on-line.
Divizia de media a apărut ca o necesitate de a sublinia importanţa acestui tip de comunicare pe piaţa autohtonă:" iLeo Buzz vine să asigure implicarea 100% a mesajului în comunicarea online şi digitală, vorbind nu doar despre optimizarea costurilor, ci mai ales despre inovaţie în media. Despre capacitatea de a găsi locuri noi de interacţiune cu oamenii, despre relevanţă şi informalitate, despre implicare şi dialog. iLeo Buzz abordează diferit comunicarea online şi duce promovarea media la nivel de "word of mouth" şi viralitate, la implicare şi feedback. Poziţionarea nostră coincide cu asumarea rolului de specialişti în promovarea pe medii digitale", a declarat Mugur Pătraşcu, Managing Partner iLeo.
Condusă de Cosmin Năstasa din poziţia de Media Director, echipa iLeo Buzz este formată din 3 oameni şi desfăşoară în prezent proiecte pe branduri precum Danone, Puma Fragrances sau Autoitalia.
"Prin înfiinţarea iLeo Buzz, compania de marketing interactiv iLeo a devenit o agenţie interactivă full service, capabilă să acopere profesionist şi integrat întreg spectrul de comunicare de brand pe interactive. Echipa noastră de specialişti în strategie, creaţie, producţie şi media interactivă se ocupă de abordarea integrată a procesului de comunicare specific unui mediu: începând cu procesul de creaţie şi producţie până la livrarea mesajului în cea mai potrivită configuraţie pe cel mai dinamic dintre medii - online-ul", a explicat Cosmin Nastasa.iLeo este o companie de marketing interactiv, parte din grupul Leo Burnett. Compania dezvoltă campanii de comunicare pe medii virtuale sau digitale, având ca obiectiv principal extinderea mesajului de brand în medii emergente reprezentate de web, telefonia mobilă sau contact personalizat.
La aproape un an de la înfiinţare, iLeo numără printre clientii săi: Procter & Gamble, InBev România, Philip Morris, Aviva, Danone, Puma Fragrances, Autoitalia, KLM, etc.