iLeo a lansat iLeo Buzz - o divizie de media specializată

F.A.
Ziarul BURSA #Companii #IT / 9 octombrie 2007

La mai puţin de un an de la infiinţare, compania de marketing interactiv iLeo şi-a completat serviciile specializate prin înfiinţarea unei divizii de media. iLeo Buzz va fi specializată pe media digitală şi modalităţi neconvenţionale de comunicare on line şi va avea ca servicii: crearea şi implementarea de strategii media, negocierea, cumpărarea şi intermedierea spaţiilor media, servicii optimizare şi post cumpărare, dar şi servicii de creaţie pe media on-line.

Divizia de media a apărut ca o necesitate de a sublinia importanţa acestui tip de comunicare pe piaţa autohtonă:" iLeo Buzz vine să asigure implicarea 100% a mesajului în comunicarea online şi digitală, vorbind nu doar despre optimizarea costurilor, ci mai ales despre inovaţie în media. Despre capacitatea de a găsi locuri noi de interacţiune cu oamenii, despre relevanţă şi informalitate, despre implicare şi dialog. iLeo Buzz abordează diferit comunicarea online şi duce promovarea media la nivel de "word of mouth" şi viralitate, la implicare şi feedback. Poziţionarea nostră coincide cu asumarea rolului de specialişti în promovarea pe medii digitale", a declarat Mugur Pătraşcu, Managing Partner iLeo.

Condusă de Cosmin Năstasa din poziţia de Media Director, echipa iLeo Buzz este formată din 3 oameni şi desfăşoară în prezent proiecte pe branduri precum Danone, Puma Fragrances sau Autoitalia.

"Prin înfiinţarea iLeo Buzz, compania de marketing interactiv iLeo a devenit o agenţie interactivă full service, capabilă să acopere profesionist şi integrat întreg spectrul de comunicare de brand pe interactive. Echipa noastră de specialişti în strategie, creaţie, producţie şi media interactivă se ocupă de abordarea integrată a procesului de comunicare specific unui mediu: începând cu procesul de creaţie şi producţie până la livrarea mesajului în cea mai potrivită configuraţie pe cel mai dinamic dintre medii - online-ul", a explicat Cosmin Nastasa.iLeo este o companie de marketing interactiv, parte din grupul Leo Burnett. Compania dezvoltă campanii de comunicare pe medii virtuale sau digitale, având ca obiectiv principal extinderea mesajului de brand în medii emergente reprezentate de web, telefonia mobilă sau contact personalizat.

La aproape un an de la înfiinţare, iLeo numără printre clientii săi: Procter & Gamble, InBev România, Philip Morris, Aviva, Danone, Puma Fragrances, Autoitalia, KLM, etc.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb