Pentru anul curent, conducerea "Siveco Romania" estimează o creştere a cifrei de afaceri cu aproximativ 20%. Cea mai importantă casă românească de software a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 70 milioane dolari, cu peste 65% mai mare faţă de 2006.
O parte importantă a profitului obţinut va fi reinvestită în activităţi de cercetare - dezvoltare. "Siveco Romania" face paşi decisivi în direcţia atingerii obiectivelor sale de business pentru următorii trei ani, şi anume dublarea valorii de piaţă a companiei. Acest deziderat este posibil prin construirea şi implementarea unei strategii coerente şi competitive care să aducă "Siveco" pe poziţia de integrator software regional, iar, pe termen lung, lider la nivel european.
"Siveco Romania" şi-a câştigat deja şi consolidat poziţia de furnizor de soluţii de eInclusion la nivel naţional şi internaţional, implicându-se constant în proiecte majore de informatizare care asigură accesul nediscriminatoriu la soluţii de eLearning, eHealth, eAgriculture, eBusiness.
"Parteneriatele pe care le dezvoltăm, atât la nivel naţional cât, mai ales, la nivel global, reprezintă o dovadă în plus a maturităţii noastre ca şi organizaţie. Considerăm că modelul nostru de business trebuie dezvoltat cu ajutorul partenerilor, atât în cadrul proiectelor locale, cât şi al celor internaţionale", apreciază Florin Ilia, VP Business Development al "Siveco Romania".
"Suntem într-o etapă în care evoluţia nu se mai face prin acumulări, ci prin salturi calitative. Ne vom concentra eforturile în direcţia proiectelor cu un anumit statut, la care participarea în consorţiu devine deseori obligatorie - cel mai bun rezultat final fiind garantat prin reuniunea unor expertize valoroase în domenii complementare ce reprezintă diverse laturi ale aceluiaşi proiect", declară Irina Socol, Preşedinte&CEO, "Siveco Romania".
Pentru 2008, compania îşi propune consolidarea poziţiei de important exportator de know-how şi de partener de încredere în derularea de proiecte informatice de mare anvergură la nivel internaţional şi, implicit, creşterea notorietăţii internaţionale a brand-ului Siveco.
"Extinderea internaţională a afacerilor noastre în ţări din spaţiul CIS, Orientul Apropiat şi Africa este doar la început. Sunt sigură că în anul 2008 vom începe o adevărată ofensivă internaţională. Fără a părăsi piaţa românească, ce continuă să deţină un potenţial impresionant, ne orientăm către exportul de know-how în dezvoltarea de proiecte informatice complexe pe cât mai multe pieţe externe, acolo unde există similitudini şi putem valorifica la maxim expertiza câştigată la nivel naţional", spune Irina Socol.
Studiile de piaţă elaborate de International Data Corporation (IDC) plasează "Siveco Romania" pe poziţii de top, atât pe piaţa de soluţie EAS (Enterprise Application Software) din România, cât şi pe cea de servicii IT.
Conform celor mai recente rezultate, "Siveco Romania" deţine o cotă de 21,2% din piaţa locală de EAS, fiind liderul caselor româneşti furnizoare de soluţii de afaceri, şi 9,7% din piaţa locală de servicii IT.