Profitul operaţional ajustat al companiei Henkel a crescut cu 8,2%, de la 609 milioane euro, din trimestrul al doilea al anului precedent, la 660 milioane euro, prin contribuţia tuturor diviziilor, în timp ce profitul operaţional raportat (EBIT) a atins valoarea de 607 milioane euro.
Vânzările Henkel s-au apreciat cu 1,9%, la 4,286 miliarde euro, iar rezultatul financiar a crescut cu 18 milioane euro la 27 milioane euro, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
"Compania Henkel încheie trimestrul doi cu rezultate excelente, obţinute în condiţii dificile. Am reuşit să creştem substanţial atât vânzările, cât şi câştigurile companiei prin contribuţia tuturor celor trei divizii. Indicatorul ajustat return on sales a atins, pentru prima dată, 15,4%", a declarat Kasper Rorsted, CEO Henkel.
Rorsted reconfirmă obiectivele Henkel pentru întregul an fiscal 2013: "Ne aşteptăm la o creştere organică a vânzărilor între 3% şi 5%. În plus, compania anticipează să atingă o valoare ajustată a indicatorului return on sales (EBIT) de circa 14,5% şi o creştere a câştigurilor ajustate per acţiune preferenţială cu cca 10%".