ÎN AL DOILEA TRIMESTRU Veniturile CME în România au scăzut cu 11%, la 44 milioane dolari

Ziarul BURSA #Macroeconomie / 30 iulie 2015

Veniturile CME în România au scăzut cu 11%, la 44 milioane dolari

Dacă nu este luată în considerare fluctuaţia cursului, veniturile din România au fost cele mai mari dintre ţările unde este prezent grupul media

Veniturile Central European Media Enterprises (CME) în România, compania care deţine ProTV, au scăzut în cifre reale cu 10,9% în al doilea trimestru din acest an, la 44 de milioane de dolari, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, când a înregistrat 49,4 milioane de dolari. Dacă nu se ia în calcul fluctuaţia cursului valutar, veniturile nete ale CME în România au crescut cu 11%.

La nivel de grup, profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA) a crescut cu 44%.

În România, excluzând fluctuaţiile de curs valutar, OIBDA a crescut cu 63% în aprilie-iunie. Creşterea de 11% a veniturilor este cea mai mare dintre toate cele şase pieţe unde CME este prezentă (România, Bulgaria, Croaţia, Republica Cehă, Slovacia, Slovenia).

Profitul OIBDA în România a atins, în aprilie-iunie, 15,4 milioane de dolari, în creştere de la 11,7 milioane în trimestrul doi de anul trecut. Creşterea în cifre reale este de 31% iar creşterea OIBDA, dacă nu se ia în calcul diferenţa de curs valutar, este de 63,2%.

La nivelul întregului grup, veniturile nete au crescut, la rate constante ale cursului valutar, cu 8% faţă de al doilea trimestru din anul precedent, atingând 166,8 milioane de dolari, în timp ce OIBDA a crescut cu 44%, până la 46,8 milioane de dolari. La nivelul întregului semestru întâi, OIBDA a crescut cu 99%, până la 58,3 milioane de dolari, iar veniturile nete cu 8%, până la 293 milioane de dolari.

Conducerea CME pune aceste rezultate pe seama mai multor evoluţii pozitive din regiune. Compania-mamă a ProTV estimează că piaţa de publicitate TV a crescut cu 7% pe pieţele din regiune, în prima jumătate a anului în curs. În plus, CME afirmă că televiziunile sale au înregistrat o creştere a cotei de piaţă în cinci dintre cele şase ţări unde este activă compania.

În perioada ianuarie-iunie, în timpul unei zile, PRO TV a înregistrat în rândul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani din mediul urban, o medie de 3,9 puncte de rating şi 19,6% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea clasată pe locul doi a obţinut 3 puncte de rating şi 15% cotă de piaţă. În prime-time, PRO TV a obţinut o medie de 10 puncte de rating şi 24,5% cotă de piaţă, iar televiziunea situată pe locul doi a înregistrat 5,6 puncte de rating şi 13,8% cotă de piaţă.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb