Storia.ro şi OLX Group au înregistrat în anul 2021 rezultate remarcabile atât la nivel regional, cât şi la nivel local. De asemenea, platforma Storia.ro a fost vizitată de 13 milioane de oameni anul trecut, având o creştere de 29% comparativ cu anul 2020, potrivit datelor de trafic.
Pe fondul revenirii pieţei imobiliare şi a focusului echipelor de vânzări, numărul de clienţi cu care compania colaborează a înregistrat o creştere de două cifre la nivel regional, în timp ce, în România, numărul agenţiilor imobiliare şi al dezvoltatorilor imobiliari parteneri a crescut cu 28% faţă de anul precedent.
"Ne implicăm activ în dezvoltarea parteneriatelor noastre şi ne concentrăm toate eforturile pentru a ne menţine activitatea la standardele înalte de până acum. Suntem bucuroşi că putem oferi cumpărătorilor cele mai multe anunţuri din piaţă, dar şi că asigurăm partenerilor noştri clienţi calificaţi. De asemenea, pe platforma Storia.ro numărul de interacţiuni între utilizatori a urmat un trend ascendent de la an la an, fiind înregistrată o creştere de 59% la nivelul anului trecut, iar acest fapt ne reconfirmă că eforturile noastre comune au rezultate din ce în ce mai bune" a declarat Răzvan Voicu - General Manager, Storia.ro & OLX Imobiliare.
Extinderi în cadrul OLX Group
În anul 2021, OLX Group şi-a extins divizia imobiliară prin adăugarea a două noi companii în portofoliul propriu: Obido - o platformă specializată pentru piaţa de locuinţe noi din Polonia, şi KIWI Finance - brokerul de credite cu cea mai bogată experienţă din România, cu o rată de aprobare a dosarelor de 90%.
Prin parteneriatul cu KIWI Finance, utilizatorii Storia.ro pot accesa o pagină dedicată creditării, cu informaţii utile în achiziţionarea unei locuinţe. Doar prin completarea formularului de contact, utilizatorii beneficiază în mod gratuit de sprijinul unui broker dedicat. Acesta analizează peste 190 de oferte de credit ipotecar, îi propune viitorului cumpărător soluţiile cele mai avantajoase şi pregăteşte dosarul de creditare în timp ce păstrează legătura cu bancile şi terţii. Pe parcursul anului trecut, peste 12.000 de oameni s-au arătat interesaţi de găsirea casei şi a fondurilor în acelaşi loc, prin completarea formularului de creditare de pe platformă, conform datelor de trafic.
Piaţa imobiliară, în continuă expansiune în 2021 şi cu noi recorduri în 2022
Anul 2021 a adus mult dinamism în piaţa imobiliară, iar efectele pandemiei s-au făcut resimţite. Durata medie de viaţă a anunţurilor de pe platformele imobiliare OLX Group din România şi Polonia a scăzut între 3 şi 22 de procente pentru categoriile principale de anunţuri de la un an la altul, ceea ce arată că activitatea din piaţa imobiliară s-a accelerat, comparativ cu anul 2020.
Deşi pandemia a generat numeroase incertitudini financiare, numărul românilor care şi-au achiziţionat sau închiriat o locuinţă a fost într-o continuă creştere, iar ritmul de achiziţionare şi închiriere s-a dovedit mult mai rapid. Potrivit datelor interne ale Storia.ro, care analizează durata de viaţă a anunţurilor pe platformă, în 2021 apartamentele s-au vândut cu 11 zile mai repede comparativ cu media anului 2020, iar cele închiriate s-au dat cu 3 zile mai rapid. Totodată, vânzarea caselor s-a întâmplat mai rapid cu 10 zile, în medie, iar terenurile au fost achiziţionate cu 19 zile mai rapid decât în 2020.
Chiar dacă anul 2022 este abia la început, platforma Storia.ro a stabilit un nou record absolut de vizite în data de 3 ianuarie. Piaţa imobiliară continuă pe un trend ascendent şi pare mai efervescentă comparativ cu aceeaşi perioadă a anilor anteriori.
15 premii la festivaluri locale şi internaţionale
Anul 2021 a fost unul de referinţă în istoria brandului Storia.ro întrucât campania "HYGGE la noi", lansată de Storia.ro la începutul pandemiei, a fost recunoscută cu 15 trofee la festivaluri locale şi internaţionale.
În cadrul acestei campanii, brandul şi-a asumat o misiune curajoasă şi relevantă în contextul pandemic, care a redefinit relaţia oamenilor cu locuinţele lor: inventarea unui cuvânt nou (binişte) care să exprime starea de bine de acasă, un echivalent pentru termenul danez "hygge", care se referă la transformarea timpului petrecut acasă într-un timp de calitate şi o adevărată sursă de fericire.