Hackerii crează 57.000 de noi adrese Web în fiecare săptămână pe care le poziţionează şi le indexează pe motoare de căutare cunoscute, în speranţa că utilizatorii neglijenţi le vor accesa din greşeală. Pentru a face acest lucru, ei utilizează o medie de 375 de branduri de companie şi nume de instituţii private din toată lumea, toate acestea fiind uşor de recunoscut. eBay, Western Union şi Visa sunt în topul cuvintelor cheie folosite cel mai frecvent, urmate de Amazon, HSBC, Bank of America, Paypal şi Internal Revenue Service din SUA, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Concluziile unui studiu efectuat de laboratorul anti-malware de la Panda Security, care a monitorizat şi analizat principalele atacuri Black Hat SEO din ultimele trei luni, arată că 65% dintre site-urile false sunt poziţionate ca aparţinând băncilor. Magazinele online şi site-urile de licitaţii sunt, de asemenea, populare (27%), eBay fiind printre cele mai des utilizate. Instituţiile financiare, cum ar fi fondurile de investiţii sau brokeri, şi organizaţiile guvernamentale cumulează 2,3% şi, respectiv 1,9% din totalul site-urilor false.