IKEA România prezintă rezultatele financiare pentru încă un an cu operaţiuni de succes, FY17 (1 septembrie 2016 - 31 august 2017), în timpul căruia a înregistrat o creştere de 14% şi vânzări în valoare de 586.594.326 Lei, fără TVA, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
În acest interval, peste 3,3 milioane de oameni au vizitat magazinul IKEA din ţara noastră şi peste 7,5 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul magazinului.
Stefan Vanoverbeke, Country Retail Manager IKEA SEE, a declarat: "Suntem mândri de creşterea excelentă din România, care ne-a adus pe locul 5 în topul ţărilor cu cea mai rapidă creştere din lumea IKEA în anul acesta financiar. Aceasta este reuşita unei echipe de angajaţi IKEA mai puternice şi capabile în fiecare zi. Succesul nostru are la bază Design-ul nostru Democratic unic şi creşterea accesibilităţii online în toată ţara. Ne uităm cu încredere către viitor: ne dorim să facem oferta şi mai accesibilă pentru cei mai mulţi oameni din România, prin deschiderea unor noi magazine şi prin îmbunătăţirea serviciului de comenzi online. Anul acesta am făcut un pas important către deschiderea celui de-al doilea magazin IKEA din Bucureşti - prin obţinerea autorizaţiei de construire - şi am crescut capacitatea de depozitare cu 30%, cu scopul a îmbunătăţi disponibilitatea produselor pentru comenzile online. În acelaşi timp, contribuim la crearea unei societăţi mai bune, cu un plan şi mai ambiţios de Implicare în Comunitatea Locală, atingând mai multe organizaţii şi mai mulţi oameni. Credem cu tărie că oamenii din echipa IKEA sunt punctul nostru forte şi ne dorim să le oferim cele mai bune instrumente şi mediu de lucru. Prin urmare, în 2018 le vom oferi smartphones tuturor colegilor din magazin. Mai mult, deschiderea IKEA Pallady înseamnă şi noi locuri de muncă şi oportunităţi de creştere pentru toţi angajaţii actuali".
Un număr de 3.323.181 de oameni au vizitat magazinul şi numărul de produse IKEA care au ajuns în casele românilor a crescut considerabil şi anul acesta, potrivit sursei citate.
Din cele 18,3 milioane de produse vândute, 23% au fost produse de mobilier şi 77% decoraţiuni şi accesorii.
În comunicat se precizează: "Un număr de 127.262 de comenzi online au ajuns în casele românilor, cele mai multe din Bucureşti, Cluj, Timiş, Iaşi şi Constanţa. Serviciul de comenzi online a avut o creştere de 35,1% comparativ cu anul financiar 2016. IKEA România a lucrat şi la îmbunătăţirea experienţei consumatorilor, prin creşterea capacităţii Call Center-ului şi a furnizorilor de servicii, pentru a asigura o exeprianţă mai bună la cumpărături. Mai mult, IKEA România şi-a sporit capacitatea de depozitare cu 30%, prin deschiderea unui depozit logistic în august 2017 şi, astfel, îmbunătăţind disponibilitatea stocurilor pentru multe produse."