Competiţia muzicală Eurovision a înregistrat 11.722 de materiale în mass media, în perioada 20 - 24 mai 2015, evenimentul având o vizibilitate crescută în mediul online, arată o analiză a companiei de monitorizare media "mediaTRUST".
Printre sursele media cu cele mai multe materiale legate de Eurovision se numără Fanatik.ro cu 145 de materiale, Click cu patru materiale, Bucureşti FM cu 10 menţiuni , TVR 1 cu 19 ştiri.
În ceea ce priveşte apariţiile evenimentului în online, 3.553 de materiale au apărut pe website-uri, 7.957 de menţiuni au apărut în social media, dintre care 7.295 au fost pe Facebook. În presa scrisă au fost publicate 67 de materiale ce au avut ca subiect Eurovisionul, posturile TV au difuzat 104 ştiri, iar la posturile de radio monitorizate au fost difuzate 41 materiale.
Cele două semifinale ale concursului muzical desfăşurat în Viena, Austria, au fost stabilite pentru 19 şi 21 mai 2015, iar finala a avut loc pe 23 mai 2015.
Raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 23 posturi TV naţionale, 12 posturi radio naţionale, peste 500 de publicaţii naţionale şi locale, peste 2.500 de surse de ştiri online, peste 30.000 de blog-uri si forum-uri la care se adaugă conturile publice ale utilizatorilor români de Facebook, Twitter, Google+ şi Youtube, în perioada 20 - 24 mai 2015.
mediaTRUST România, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, oferă clienţilor săi acces la informaţiile apărute zilnic în mass media (presă scrisă, online, radio şi TV) din 15 ţări din Europa Centrală şi de Est. Din 2004, compania de monitorizare media este membră a organizaţiei internaţionale de elită FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse), iar în 2014 a devenit membru BRAT (Biroului Român de Audit Transmedia) şi ARMA (Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor).