Compania SAS Grup, liderul pieţei româneşti de sisteme profesionale pentru localizarea şi monitorizarea vehiculelor prin GPS, îşi extinde activitatea în Europa, lansându-se pe piaţa germană.
"Pentru o companie precum SAS Grup, care are o deja o poziţie solidă pe piaţa românească, în condiţiile actuale de criză, cea mai bună armă de apărare este atacul, aşa încât am luat decizia strategică de a ne extinde pe pieţe puternice, care îşi menţin o anumită putere financiară şi pentru ai căror cumpărători calitatea unui produs contează foarte mult. În consecinţă, Germania a fost în mod firesc în topul listei", a declarat, printr-un comunicat de presă, Adrian Dinu, director general SAS Grup.
SAS Grup va pătrunde pe piaţa germană cu un produs nou, care va fi lansat simultan şi în România şi va fi destinat atât firmelor, cât şi persoanelor fizice. "Soluţiile noastre vor fi extrem de competitive pe piaţa germană, întrucât îndeplinesc de departe criteriile de performanţă necesare şi, în plus, vor fi lansate la preţuri fără concurenţă", a mai precizat Adrian Dinu. Lansarea noului produs urmează să aibă loc cel târziu în luna septembrie.
Extinderea SAS Grup în Germania implică investiţii de aproximativ 500.000 de euro şi s-a realizat prin înfiinţarea unei noi companii, în care firma românească este unic acţionar. Business-ul SAS Grup din Germania este condus de către Guenter Zeisel, care anterior a ocupat funcţia Director de Marketing şi Vânzări eRide Europe GmbH, sucursala companiei eRide Inc. din San Francisco, SUA, ce activează în domeniul circuitelor integrate pentru navigaţie/ locaţie GPS şi sistemelor Assisted-GPS.
"Am început deja negocierile pentru realizarea reţelei de distribuţie a soluţiilor SAS Grup pe piaţa germană şi discuţiile decurg extrem de bine, partenerii respectivi fiind foarte încrezători în potenţialul produselor noastre. De altfel, România este recunoscută pentru capacitatea şi inventivitatea în domeniul IT, iar SAS Grup ocupă primul loc pe nişa sa din acest sector", a subliniat Guenter Zeisel.