Groupama Asigurări a înregistrat creşteri pe toate liniile de business, în primul semestru al anului, ajungând la un volum total al primelor brute subscrise de 504 milioane lei, mai mare cu 9,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, arată un comunicat al companiei.
François Coste, CEO Groupama Asigurări, a declarat: "Rezultatele obţinute de Groupama Asigurări în prima jumătate a anului validează performanţa companiei într-o piaţă tot mai competitivă. Ele sunt cu atât mai relevante cu cât perioada la care ne raportăm a venit cu numeroase provocări, precum fenomenele meteo extreme din perioada iunie-iulie şi impactul reducerii tarifelor RCA anul trecut, pe care am continuat să îl resimţim. Rămânem fideli strategiei de dezvoltare centrată pe nevoile clientului, prin produse adaptate şi simplificate, astfel încât să le oferim continuitate atunci când au cea mai mare nevoie si demonstrând că suntem un partener de încredere".
Atât asigurările de viaţă, cât şi cele non-viaţă au avut un avans important în primele şase luni ale anului. Astfel, linia asigurărilor de viaţă a avut o creştere semnificativă, de 20%, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2017, ajungând la 21 milioane lei.
În ceea ce priveşte asigurările non-viaţă, pe linia de Sănătate şi accidente, precum şi Alte asigurări non-viaţă, creşterile sunt de două cifre (+15%, respectiv +17%), confirmând, astfel, potenţialul ridicat. În total, valoarea primelor brute subscrise în zona asigurărilor non-viaţă a ajuns la 483 milioane lei, în creştere cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2017.
Creşteri semnificative au fost înregistrate şi de segmentele Casco şi Property. Astfel, primele pe segmentul CASCO s-au majorat cu 9%, creşterea fiind susţinută si de înmatriculările de maşini noi. În acelaşi timp, asigurările Property (fără Agro) îşi continuă dinamica pozitivă (+8% comparativ cu anul trecut), atingând valoarea de 82 milioane lei, ca urmare a creşterii semnificative, atât pe segmentul companiilor, cât şi pe cel al persoanelor fizice.
În prima jumătate a anului, Groupama Asigurări a lansat o serie de proiecte şi parteneriate realizate în spiritul viziunii companiei, care pune nevoile clienţilor în centrul activităţii. Astfel, clienţii persoane fizice au acum posibilitatea de a notifica online daunele printr-un sistem rapid şi simplu de utilizat, care aduce flexibilitate şi economie de timp pentru clienţi, în condiţiile în care pentru automatizarea procesului de avizare este utilizat un robot software. De asemenea, companiile care încheie o asigurare de Incendiu şi Alte Calamităţi sau o asigurare a Afacerilor Mici şi Mijlocii beneficiază de facilitatea de autoconstatare, în valoare maximă de 10.000 lei, serviciul minimizând astfel timpul necesar pentru avizarea daunelor.
Groupama Asigurări are un milion de clienţi individuali şi peste 80.000 de companii.