MedLife, principalul furnizor de servicii medicale private din ţara noastră, încheie primele 9 luni din 2019 cu o cifră de afaceri pro-formă de 696 milioane lei, în creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, arată datele companiei. Potrivit reprezentanţilor companiei, clinicile şi spitalele au avut cea mai mare dinamică, aceste segmente înregistrând în primele nouă luni o creştere de 30%, respectiv 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, urmate de laboratoare şi divizia corporate, cu procente de 13% şi 9%. Grupul a înregistrat creşteri de vânzări importante şi pe divizia farmaciilor, de 10%, şi cea de stomatologie, de 36%, unde alături de Grupul Dent Estet deţine locul de lider la nivel naţional.
Mihai Marcu, Preşedintele şi CEO al MedLife Grup, a declarat: "Primele 9 luni ale acestui an au fost foarte dinamice, înregistrând rezultate în linie cu estimările iniţiale şi semnificativ peste ritmul de creştere al pieţei. În continuare am derulat un program intens de achiziţii, anunţând deja 5 achiziţii de la începutul anului şi pregătindu-ne pentru alte tranzacţii importante, pe care spearăm să le anunţăm până la finalul anului. Ne consolidăm astfel poziţia şi ne extindem astfel graniţele naţionale foarte mult, în momentul de faţă MedLife fiind operatorul cu cea mai mare reţea de unităţi medicale proprii la nivel naţional, 95% din locuitorii României putând ajunge în 60 de minute cu maşina la o unitate medicală MedLife. Ne bucurăm să reconfirmăm pe această cale investitorilor şi acţionarilor noştri că am respectat promisiunea de a deveni un sistem medical privat alternativ de diagnostic şi tratament cu o infrastructură medicală naţională".
În perioada următoare, Sistemul Medical MedLife vizează şi deschiderea de noi unităţi proprii şi proiectează, totodată, dezvoltarea a noi linii de business: "Ne pregătim să deschidem noi unităţi MedLife, facilitând astfel accesul la serviciile medicale unui număr şi mai mare de români. De asemenea, investim în proiecte de amploare atât pe partea de tehnologie medicală, cât mai ales pe partea de digitalizare şi online şi credem că am ajuns în etapa în care este nevoie să ducem experienţa românilor cu sistemul medical la un nou nivel. Complexitatea şi amploarea actului medical a crescut foarte mult în MedLife şi asta o arată numărul celor peste 25.000 de români care ne trec pragul zi de zi", a continuat Mihai Marcu.
Pentru ultima parte a anului curent, reprezentanţii MedLife îşi propun să menţină ritmul accelerat de dezvoltare al companiei, existând premize ca până la finele anului 2019, în măsura în care se va reuşi finalizarea proiectelor demarate, Sistemul Medical MedLife să devină primul grup de servicii medicale din România care va depăşi cifra de afaceri de 200 milioane euro.