Compania Depaco, unul dintre liderii industriei locale de sisteme pentru acoperişuri, prezentă pe piaţă prin brandul Wetterbest, anunţă o creştere de 25% în primele nouă luni ale anului 2015, ajungând la o cifră de afaceri de 78 milioane lei şi un volum de aproximativ 2,5 milioane mp de ţiglă metalică, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
Grupul, care cuprinde companiile Depaco, Polnebo şi Cortina, a avansat cu 22% în aceeaşi perioadă, până la 100 milioane lei. Pentru anul acesta, reprezentanţii companiei şi-au propus atingerea nivelului de 100 milioane lei pentru Depaco şi 130 milioane lei pentru Grup.
"Rezultatele obţinute în primele 9 luni sunt satisfăcătoare şi ne dau încredere că ne vom îndeplini obiectivele pentru anul acesta. Desigur, depindem şi de condiţiile meteo şi de evoluţia pieţei, dar premisele sunt foarte bune", a declarat ing. Dragoş Irimescu, Director General Depaco.
Strategia de dezvoltare a companiei prevede dezvoltarea periodică a portofoliului de produse. În prima parte a anului, compania a lansat cu succes două profile noi: tabla plană fălţuită Wetterbest Click şi profilul de ţiglă metalică de tip roman Wetterbest Gladiator, se arată în comunicat.
Conform sursei citate, începând cu luna octombrie, compania propune un al treilea produs nou, tabla cutată W60, cu înălţimea cutei de 60 mm, ideală pentru construcţiile industriale care au nevoie de un acoperiş puternic sau unde se foloseşte cofragul pierdut. Este un produs special, foarte rezistent la încovoiere datorită profilului cu unghiuri apropiate de 90 de grade. Produsul va fi disponibil şi în varianta din oţel de 1 mm grosime.