Digi Communications N.V. şi-a depăşit performanţa financiară şi operaţională, în comparaţie cu trimestrul al treilea din 2021, întrucât veniturile consolidate ale Grupului au crescut cu 19%, până la un total de 385 milioane de Euro.
EBITDA ajustată (inclusiv IFRS 16) a marcat o creştere de 6,4%, de la an la an, până la 127 milioane de Euro. EBITDAaL a progresat cu 10%, până la 107 milioane de Euro.
Rezultatele comerciale solide au fost determinate de creşterea constantă a bazei noastre de utilizatori, care a ajuns la 20.1 milioane de RGU, adăugând 2.7 milioane de unităţi la sfârşitul celui de-al treilea trimestru.
În România, DIGI a continuat să furnizeze servicii performante clienţilor săi rezidenţiali şi de afaceri şi a depăşit 15.1 milioane de RGU, atât în serviciile mobile, cât şi în cele fixe, cu o creştere de 9,8% faţă de anul precedent. Ne-am menţinut poziţia de lider pe segmentul de portabilitate, astfel, numărul utilizatorilor de telefonie mobilă a crescut cu 17%, de la an la an, ajungând la un total de 4,7 milioane. Numărul utilizatorilor de servicii fixe s-a majorat în trimestrul al treilea, graţie extinderii bazei de clienţi de televiziune cu plată, cărora li s-au adăugat 0.3 milioane de utilizatori, şi a creşterii segmentului de servicii de bandă largă, cu 11%, până la un total de 4.1 milioane.
Operaţiunile din Spania au înregistrat o nouă performanţă trimestrială puternică, cu o creştere de 35% a veniturilor, ajungând la 128 de milioane de Euro. Rezultatele pozitive au fost determinate de majorarea cu 29% a numărului de utilizatori de telefonie mobilă şi de creşterea cu 90% a serviciilor în bandă largă. Astfel, utilizatorii de servicii mobile au depăşit 3,6 milioane, în timp ce segmentul de bandă largă a atins 746 de mii de RGU. Filiala noastră din Italia a obţinut rezultate notabile, ca urmare a majorării numărului de utilizatori de telefonie mobilă, acesta ridicându-se la 359 de mii. Valoarea vânzărilor a depăşit 7,1 milioane de Euro, în creştere cu 15%, de la an la an.
Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications, a declarat: "Suntem încântaţi că am încheiat acest trimestru cu o creştere accelerată a numărului de servicii şi cu rezultate solide pe cele mai mari pieţe ale noastre, România şi Spania. Deşi evoluţiile recente ale economiei ne-au afectat, alături de întreaga comunitate, realizările noastre reflectă poziţia solidă pe care ne-am consolidat-o, de-a lungul anilor, prin investiţii continue în infrastructură şi tehnologie de ultimă generaţie. Ne menţinem angajamentul de a ne extinde şi de a îmbunătăţi oferta de servicii pe pieţele noastre existente, precum şi dincolo de acestea".
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 15.11.2022, 15:18)
digi trebuia sa amani raportarile financiare la trimestru...asa cum ne ai obisnuit, rulaje modice, amanari peste amanari a sit financiare si a agilor, intr un total dispret fata de bursa si fata de orice forma de practici normale