Primul trimestru al anului 2009 a adus o creştere de 7% a cifrei de afaceri a companiei "TravelBiz", până la 1,925 milioane de euro. Pe fondul unui climat economic nu foarte favorabil şi o piaţă în scădere, compania românească "TravelBiz" a reuşit performanţa unei creşteri semnificative şi lansarea a două noi servicii online: un site destinat turiştilor străini şi unul de rezervări bilete de avion on-line.
Potrivit reprezentanţilor companiei, creşterea a avut la bază o strategie de business susţinută şi de investiţii importante în dezvoltarea, promovarea şi implementarea unor servicii de calitate superioară. Astfel, în 2009, "TravelBiz" a investit peste 200.000 de euro în campanii de promovare a serviciilor oferite, un nou sediu al agenţiei şi două proiecte.
Simona Veţeleanu, director general "TravelBiz", a declarat că "atunci când lucrezi pentru companii, cel mai important atuu ca să poţi rezista în business este calitatea serviciilor oferite. În 2008 ne-am propus să aducem expertiza noastră de şapte ani din domeniul corporate şi pe piaţa serviciilor de turism adresate consumatorului individual, pentru că am sesizat o piaţă insuficient exploatată aici.
Nu a fost uşor să demonstrăm că şi în turism, ca în orice alt domeniu, nu preţul este întotdeauna cel care face diferenţa". Potrivit domniei sale, segmentul de clienţi individuali a crescut cu 15% comparativ cu aceea şi perioadă a anului trecut.