Operatorul de telefonie mobilă, "Orange" România, a înregistrat venituri de peste 500 de milioane de euro, în primul semestru al acestui an. De asemenea, compania numără mai mult de 10 milioane de clienţi, cu 2,6% peste numărul de clienţi înregistrat anul trecut.
Reprezentanţii companiei au anunţat, ieri, printr-un comunicat de presă, că, din numărul total al clienţilor, peste 2,2 milioane utilizează şi serviciile de date mobile în bandă largă, ceea ce a adus operatorului o creştere cu 97% faţă de perioada similară a anului 2008.
Veniturile "Orange" în prima jumătate a acestui an au depăşit o jumătate de miliard de euro, dintre care 267 milioane de euro au fost obţinute în trimestrul al doilea. Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 108 euro.
"Suntem multumiţi de evoluţia numărului de clienţi în trimestrul al doilea şi de veniturile a căror rată de scădere trimestrială s-a stabilizat", a declarat Thierry Miller, CEO "Orange" România. Acesta a continuat, spunând că "veniturile companiei au crescut în trimestrul doi faţă de primul trimestru, în ciuda unui climat economic încă incert. Suntem decişi să menţinem această tendinţă şi să atragem noi clienţi şi în următoarele trimestre, concentrându-ne, în acelaşi timp, mai mult ca niciodată, pe aşteptările clienţilor şi pe gradul de satisfacţie a acestora", a declarat reprezentantul operatorului de telefonie mobilă.