ÎN PRIMUL SEMESTRU DIN 2009, Vânzările de produse "Johnson&Johnson" au crescut cu 20%

Cosmina Capalău
Ziarul BURSA #Companii #Bunuri de Larg Consum / 9 iulie 2009

Makis Kosmatos, Director General "Johnson&Johnson" Consumer România: "Bugetul promoţional pentru "Johnson"s baby" a crescut cu 15%", prin lansarea campaniei.

Makis Kosmatos, Director General "Johnson&Johnson" Consumer România: "Bugetul promoţional pentru "Johnson"s baby" a crescut cu 15%", prin lansarea campaniei.

Compania internaţională de produ­se farmaceutice şi de larg consum, "Johnson&Johnson", a înregistrat o creştere cu 20% a valorii vânzărilor, în primul semestru al acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Articol disponibil numai pentru abonaţi.

Autentificare Abonaţi

Toţi cititorii ziarului BURSA au primit Gratuit ABONAMENT ca să poată avea acces la ziarul print.

Utilizator: cititor
Parola: bursa

 

 

 

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

20 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7908
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3538
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9910
Gram de aur (XAU)Gram de aur401.4137

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb