Veniturile Orange România au crescut cu 6,4%, ajungând la 221 milioane de euro, în primul trimestru din 2015 comparativ cu aceeaşi perioadă din 2014, arată un comunicat transmis redacţiei.
La sfîrşitul lunii martie, din anul 2015, Orange România avea 10.364.683 de clienţi.
Datorită intensificării cu 60% a vânzărilor de tablete şi smartphone-uri, înregistrate în primul trimestru al anului, traficul de internet pe mobil s-a dublat comparativ cu aceeaşi perioadă din 2014.
Consumul de internet la viteze 4G a crescut, în luna martie, de 10 ori faţă de luna martie a anului trecut, înainte de extinderea masivă a reţelei Orange 4G. S-au înregistrat, în primele trei luni ale anului, de 13 ori mai mulţi utilizatori Orange ai acestui tip de servicii faţă de perioada similară a lui 2014. Din totalul acestora, 30% sunt în Bucureşti.
Reţeaua Orange oferă, în prezent, acces la internet mobil la viteze 4G pentru 65% din populaţia totală şi 94% din populaţia urbană a României. Aplicaţia Netograf, concepută de Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM), pentru testarea independentă a calităţii conexiunii de internet, plasează Orange pe primul loc cu cele mai bune viteze atât pentru semnalul indoor în cazul abonamentelor, cât şi indoor sau outdoor pentru utilizatorii de cartele reîncărcabile.
Din ce în ce mai mulţi posesori de smartphone-uri le ataşează şi dispozitive wearable pentru a-şi monitoriza activitatea fizică, vânzările acestora înregistrând o creştere de şase ori în primele trei luni ale lui 2015 faţă de aceeaşi perioadă a anului 2014.