Grupul bancar olandez ING NV, cel mai mare furnizor de servicii financiare din ţară, şi-a majorat cu 31% profitul în ultimul trimestru din 2005, în baza veniturilor de pe segmentul consumer banking, dar şi a celor înregistrate de divizia online "ING Direct". Profitul net al băncii a crescut la 1,84 miliarde de euro (2,2 miliarde de dolari) sau 85 de cenţi/acţiune, de la 1,41 miliarde de euro sau 65 de cenţi/acţiune în ultimele trei luni din 2004. Rezultatele raportate de bancă depăşesc aşteptările analiştilor, de 1,41 miliarde de euro. ING realizează aproximativ jumătate din profitul său din asigurări, 6% din activităţile online, 15% de pe segmentul comercial şi 25% din operaţiunile destinate corporaţiilor. Aproape 42% din profitul brut este obţinut în Olanda, iar 26% din America de Nord.
Acţiunile ING au crescut cu 35% în ultimele 12 luni, în vreme ce indicele Bloomberg Europe Banks and Financial Services, care cuprinde 76 de societăţi de profil, a sporit cu numai 25%.
Banca reduce 1.950 de locuri de muncă de la unităţile din Olanda, Belgia şi Luxemburg, pieţe pe care le consideră saturate, în vreme ce în alte ţări îşi extinde operaţiunile.