Compania Intel a anunţat că va demara o nouă campanie de rebranding a mărcii, începând cu 7 mai.
"Sponsors of Tommorow" este considerată cea mai mare acţiune de marketing a Intel din ultimii trei ani şi prima din istoria corporaţiei, ce are ca scop promovarea siglei Intel, şi nu a produselor. Pentru început campania va rula online pe diverse site-uri, urmând ca din 11 mai să fie lansată în Statele Unite ale Americii, Germania şi Anglia. Începând din iunie, sloganul "Sponsors of Tommorow" va fi cunoscut în alte peste 24 de ţări, iar din al treilea trimestru al anului de către brazilieni şi japonezi.
Campania revoluţionară marca Intel transmite că uimitoarele progrese din era digitală au devenit realitate cu ajutorul siliciului - ingredientul-cheie din microprocesoare - şi că majoritatea produselor pe bază de siliciu sunt dezvoltate de Intel.
Startul oficial al campaniei va fi dat de către un grup de angajaţi Intel pe 11 mai, la ora 9.30 A.M. Ceremonia va fi transmisă în direct în piaţa Times Square pe un ecran uriaş amplasat pe clădirea NASDAQ, precum şi pe site-ul www.nasdaq.com. Oficialii Intel estimează că "Sponsors of Tomorrow" se va derula pe o perioadă cuprinsă între 3 şi 5 ani, fiind creată de către agenţia de publicitate Venables Bell & Partners, în San Francisco. Campania conţine reclame print, online, outdoor, inclusiv iniţiative în magazine şi în marile lanţuri de retail. Campania va debuta şi în China şi India tot în cursul lunii mai, iar în luna iunie va fi prezentă şi în următoarele ţări: Australia, Canada, Franţa, Indonezia, Italia, Coreea de Sud, Malaysia, Mexic, Olanda, Polonia, Rusia, Spania, Suedia, Taiwan, Tailanda, Turcia şi Vietnam.
Conform raportului financiar, valabil pentru primul trimestru al anului 2009, veniturile realizate de către compania Intel au ajuns la 7,1 miliarde de dolari, în scădere cu 13% faţă de valoarea înregistrată în ultimul trimestru din 2008. Pentru trimestrul al doilea din 2009, Intel Corporation estimează pierderi nete din investiţii de portofoliu, dobânzi şi altele, de aproximativ 150 milioane dolari, în timp ce pentru întreg anul în curs cheltuielile de capital vor fi reduse drastic.
Compania Intel, cel mai mare producător de microprocesoare din lume, anunţa, la sfârşitul lunii ianuarie a.c., că va închide cinci fabrici (inclusiv unitatea din Silicon Valley), şi că va concedia circa 6.000 de angajaţi. Pe de altă parte, oficialii companiei americane şi-au arătat intenţia de a angaja personal pentru reprezentanţa din România, atât în 2009, cât şi în anii următori. În prezent, pentru Intel România lucrează 14 angajaţi.