InteRo Property Development, deţinută de familia canadiană Topolinski, duce inovaţia în real estate la următorul nivel prin lansarea conceptului de showroom Pajurei 3 Residence, un concept de ultimă generaţie, bazat pe tehnologie, care revoluţionează experienţa clienţilor pe piaţa exclusivistă a proiectelor imobiliare de lux, informează un comunicat de presă, remis astăzi.
Ashton Topolinski, Head of Marketing & Branding şi creatorul acestui concept fără precedent, transmite: "Pajurei 3 Residence este primul nostru proiect de lux şi abordarea noastră de marketing trebuia să se distingă de ceea ce fac ceilalţi dezvoltatori de top din Bucureşti. Alături de echipa noastră de design, am început să lucrăm la acest proiect în ianuarie, discutând cu zece dintre cele mai bune companii de design interior şi arhitectură din România, întâlnind zeci de designeri, săptămână de săptămână, pentru a găsi partenerii potriviţi care aveau aceeaşi viziune ca şi noi şi o puteau pune în operă. În cele din urmă, ni s-au alăturat Delta Studio şi Modular Plus şi împreună am dezvoltat Pajurei 3 Residence Showroom Concept, un one-stop shop pentru brandul InteRo, care reprezintă viziunea InteRo, bazată pe tehnologia de ultimă generaţie şi designul inovator".
Showroom-ul este format dintr-un ansamblu de 8 containere cu echipare de lux (fiecare cu o suprafaţă de 15 mp), plus o terasă, şi include o zonă tech generoasă (the Technology Hub) concepută pentru a oferi vizitatorilor o experienţă interactivă unică. Clienţii pot explora astfel universul digital personalizat al InteRo, InteRoVerse, pe 4 ecrane mari şi un monitor personalizat, şi pot folosi ochelari de realitate virtuală pentru a vizita apartamentele disponibile în cadrul proiectului Pajurei 3 Residence.
În zona Design Center, clienţii pot colabora cu designerii de interior Delta Studio pentru a alege finisaje de lux şi a-şi personaliza noua locuinţă. Pe durata vizitei, clienţii au acces la bar şi o zonă premium de lounge menită să le ofere o experienţă excepţională. Experienţa de promovare oferită clienţilor a fost atent concepută pentru a facilita decizia de cumpărare şi a oferi îndrumare clienţilor pe parcursul întregului proces, de la prima vizită în showroom până la tranziţia lor în Clubul Membrilor Pajurei 3 Residence.
Lucrările de construcţie pentru prima fază a proiectului, cuprinzând 90 de apartamente, vor începe în această toamnă şi urmează să fie finalizate în toamna anului 2025. În final, proiectul va cuprinde 163 de unităţi de lux, inclusiv penthouse-uri cu 3 camere şi penthouse-uri cu 4 camere care vor beneficia de propria lor grădină privată pe acoperiş. Membrii comunităţii Pajurei 3 Residence se vor bucura de facilităţi de lux, cum ar fi o piscină în aer liber cu zonă de grătar, un centru de fitness bine echipat, o sală de evenimente, English Courtyard, locuri de joacă şi un cinematograf unde se pot distra şi relaxa.
InteRo intenţionează să obţină certificarea BREEAM Excellent, proiectul fiind atent gândit pentru a respecta conceptele de sustenabilitate, fiind aliniat la cele mai bune standarde de sănătate şi securitate. Printre criteriile luate în considerare se numără reducerea consumului de energie asociat cu iluminatul exterior, proiectarea integrată, gestionarea deşeurilor pentru a le devia de la gropile de gunoi, incineratoare pentru deşeurile generate din construcţie sau renovare, precum şi evaluarea ciclului de viaţă pentru materialele de construcţie. Un alt factor de îmbunătăţire a stilului de viaţă este reprezentat de facilităţile SMART HOME implementate în toate apartamentele, încă din timpul construcţiei - sisteme de răcire, încălzire, umbrire, iluminat, irigaţii (doar pentru apartamente de la parter/penthouse), sistem automat de citire contoare, acces la camere de securitate şi la sistemele audio).
Michael Topolinski III, fondatorul InteRo, adaugă: "Suntem încântaţi că am ajuns în această etapă importantă în călătoria noastră în domeniul imobiliar din România. Pajurei 3 Residence este o experienţă în premieră pentru clienţii români, oferind elemente de design de lux şi inovaţie tehnologică de ultimă generaţie. Un astfel de concept unic trebuie să ofere o experienţă de marketing pe măsură, unică şi revoluţionară, şi exact acest lucru a creat echipa noastră de marketing şi design coordonată de Ashton. Sunt mândru că InteRo îşi respectă promisiunea de a susţine creşterea generală a pieţei imobiliare din România în ceea ce priveşte standardele şi responsabilitatea civică. Evenimentul de aseară - marea lansare a showroom-ului - a fost un eveniment memorabil şi vreau să le mulţumesc partenerilor noştri şi invitaţilor noştri pentru că ne împărtăşesc entuziasmul".
Aliniat la conceptul inovator Pajurei 3 Residence, Marea Lansare a fost un eveniment tehnologic, interactiv şi distractiv, care a găzduit unele dintre cele mai reprezentative personalităţi din industria imobiliară românescă, precum şi parteneri de top: SABON România, THE CONCEPT Real Estate Advisers, BuildGreen, Delta Studio, Modular Plus România, Bright Spaces, THRILL Republica, Chrono Rally Club, A2-Art To The Point, United Way România şi MetaWealth.