Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a inaugurat recent noua reprezentanţă din Bucureşti, unul dintre cele mai importante centre din reţeaua de distribuţie a companiei, anunţă Premium Communication. Lucrările la noua clădire au debutat în 2007, depozitul şi corpul administrativ intrând în folosinţă în ianuarie 2010.
Investiţia, de 6,5 milioane lei, reprezintă un pas important în politica comercială de acoperire a pieţei interne şi aduce cu sine consolidarea relaţiilor cu distribuitorii din ţară, o mai bună activitate în depozit şi la livrare, accesul facil al camioanelor în zonă şi condiţii de lucru optime. Compania are în vedere modernizări similare şi pentru alte reprezentanţe din ţară, în anii următori.
În 2009, vânzările reprezentanţei Bucureşti au reprezentat 30,7% din totalul vânzărilor interne. Vânzările naţionale s-au ridicat la 83 milioane lei, cu 10,6% mai mult decât în 2008.
În categoria generală a produselor de îngrijire a tenului, Farmec a fost lider de piaţă în 2009, înregistrând o cotă cantitativă de 31,14% şi o cotă valorică de 18,71%. Pe segmentul cremelor de faţă, compania este de asemenea lider, cu un volum al vânzărilor de 36,40%.
În subcategoria produselor de demachiere, Farmec este lider de piaţă în 2009, cu o cotă cantitativă de 32,33% şi o cotă valorică de 30,39%.