UPC România a bugetat, în acest an, o investiţie de 124 milioane de lei orientată în special către extinderea şi dezvoltarea reţelei de televiziune. Potrivit unui comunicat remis redacţiei, UPC va continua să lanseze serviciul de televiziune digitală în noi localităţi - în prima fază în Valea Prahovei şi Fălticeni - şi se pregăteşte şi de lansarea Internetului de mare viteză (Euro DOCSIS 3.0).
Evoluţia UPC România în ultimul trimestru al anului 2009 s-a dovedit a fi una de succes, prin extinderea bazei de clienţi cu peste 12.000 de noi abonaţi la un număr total de 1,25 milioane de clienţi, dar şi prin creşterea cu peste a 30.000 de RGU, la o bază cu un număr total de 1,67 milioane RGU.
Faţă de aceeaşi perioadă a anului 2008, compania şi-a extins considerabil numărul de clienţi de telefonie şi servicii de Internet. Astfel, pe segmentul de voce UPC România a avut o creştere de 21%, devenind operatorul preferat în ţara noastră pe segmentul portabilitate. Conform ultimului raport publicat de ANCOM, UPC este operatorul de telefonie cu cele mai multe numere portate din România, cu un total de 29.328 de numere.
UPC a înregistrat o evoluţie pozitivă şi pe segmentul serviciilor de Internet, unde creşterea din ultimul trimestru al anului trecut a fost de 13% faţă de trimestrul IV 2008, în ciuda faptului că piaţa de PC-uri a cunoscut o scădere semnificativă în 2009.
Una dintre preocupările majore ale UPC rămâne dezvoltarea segmentului de televiziune. În ultimul trimestru al anului trecut, compania a reuşit să îşi păstreze evoluţia pozitivă pe segmentul digital, unde a înregistrat o creştere de 14% faţă de trimestrul III 2009 şi de peste 100% faţă de trimestrul IV 2008, ajungând acum la un număr de 231.000 de abonaţi.
Conform statististicilor UPC, în luna februarie 2010, compania avea peste 25.000 de abonaţi ai serviciului DVR, iar dintre aceştia 7.000 sunt abonaţi şi la televiziunea de înaltă definiţie. "Privim cu optimism modul în care vor evolua vânzările pe acest segment, mai ales că un procent de peste 5% dintre abonaţii acestui serviciu este reprezentat de clienţi noi sau clienţi care au revenit în baza UPC special pentru a beneficia de acest serviciu", susţine conducerea UPC.