Jocurile, LEGO şi K-pop, în topul dorinţelor de Crăciun ale copiilor

A.P.
Miscellanea / 9 decembrie 2020

Jocurile, LEGO şi K-pop, în topul dorinţelor de Crăciun ale copiilor

Experţii Kaspersky Safe Kids au analizat cererile anonimizate de căutare ale copiilor în luna noiembrie. Cel mai popular joc este Roblox, iar cea mai dorită jucărie este LEGO, în timp ce trupele BTS şi BLACKPINK sunt solicitările muzicale de top, potrivit unui comunicat de presă.

Conform analizei recente realizate de Kaspersky, bazată pe metadate anonimizate furnizate voluntar de utilizatorii Kaspersky Safe Kids, copiii au manifestat interes crescut în mai multe domenii, în luna noiembrie. Jocurile, muzica, magazinele şi cumpărăturile, jucăriile, desenele animate, serviciile şi platformele, personajele, hobby-urile şi activităţile, dar şi consolele de jocuri au fost cele mai populare categorii. Primele trei dintre aceste interese sunt jocurile (44%), muzica (14%) şi cumpărăturile (10%).

Copiii care au căutat jocuri pe internet au arătat cel mai mult interes pentru Roblox (23%), Among Us (21%) şi Minecraft (20%). Alte jocuri populare sunt Gacha Life (16%) şi Fortnite (11%).

În mod surprinzător, în ciuda consolelor de nouă generaţie care au fost scoase la vânzare recent, Nintendo Switch a depăşit căutările copiilor (42%), în timp ce PlayStation se află pe locul doi (36%), iar Xbox este pe locul trei (22%). Cele mai căutate jocuri pentru consola Nintendo Switch sunt Mario, Animal Crossing şi The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

Muzica K-pop, care a zguduit topurile în ultimii ani, este încă foarte populară în rândul copiilor din întreaga lume. Aproape jumătate din cererile de "muzică" sunt compuse din "K-pop" (48%) şi dominate de două trupe preferate: BTS (58%) şi BLACKPINK (42%). Experţii Kaspersky sugerează părinţilor să ia în considerare magazinele de articole K-pop pentru îmbrăcăminte, rechizite pentru şcoală sau câteva suveniruri drăguţe sau chiar să cumpere un manual coreean dacă un copil este foarte interesat de cultura coreeană.

Nu în ultimul rând, jucăriile sunt încă iubite de copii. În special, LEGO a reprezentat 51% din totalul cererilor de "jucării", urmat de Barbie (22%), seturi Playmobil (11%), păpuşi L.O.L. Surprise! (8%) şi 5 Surprise Mini Brands (8%). În ceea ce priveşte obsesia copiilor pentru LEGO, aceştia caută de obicei ediţii speciale ale LEGO în funcţie de jocul sau personajul lor preferat. Cele mai dorite seturi LEGO sunt dedicate Among Us (chiar dacă nu este încă pe piaţă), Harry Potter, Star Wars, Ninjago, Technic, City, Friends şi Minecraft.

Anna Larkina, expertă în analiza conţinutului web la Kaspersky spune: "Există o vorbă populară pe internet: «Google ştie mai multe despre tine decât ştie mama ta», ceea ce sună ridicol de adevărat. Ştiind ce caută copiii, îi putem ajuta pe părinţi să le înţeleagă mai bine nevoile, să le ia în considerare intenţiile şi chiar să devină prieteni mai buni - ceea ce este, desigur, vital nu doar înainte de Crăciun, ci şi pe tot parcursul anului".

Pentru a construi o relaţie mai bună cu copiii, Kaspersky are următoarele recomandări:

Nu trageţi anumite concluzii dacă copilul dumneavoastră petrece prea mult timp cu jocuri video. Ar putea fi într-o situaţie în care el sau ea nu sunt mulţumiţi de lumea reală şi au nevoie de sprijinul dumneavoastră. În loc să limitaţi timpul pe care îl pot petrece cu anumite jocuri video, îi puteţi ajuta să rezolve problemele pe care le au (de exemplu, la şcoală, cu prieteni sau cu alte rude din familie).

Folosiţi-vă timpul liber pentru a vă juca cu copilul dumneavoastră sau pentru a viziona un serial nou. Un hobby comun poate duce relaţia părinte-copil la un alt nivel.

Instalaţi Kaspersky Safe Kids, o soluţie care vă permite să monitorizaţi, să vedeţi şi să căutaţi activitatea online a copiilor dumneavoastră pe o gamă largă de dispozitive, fără a le invada spaţiul personal. Soluţia oferă, de asemenea, sfaturi utile cu privire la modul în care vă puteţi ajuta copiii să se comporte în siguranţă online.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb