Retailerul scandinav de mobilier şi accesorii pentru casă JYSK România a lansat ieri, la un eveniment găzduit de Ambasada Danemarcei la Bucureşti, colecţia de mobilier de grădină Outdoor 2022, în cadrul căreia designerii companiei propun trei trenduri: Balance, Utopia şi Grounded.
Produsele din trendul Balance au o durată mare de viaţă şi pot, în timp, să fie folosite în noi feluri, amplasate în unghiuri sau pe suprafeţe diferite. Inspiraţia pentru acest trend vine din peisajul plajelor scandinave, în care dunele de nisip luminate natural apar în tonuri plăcute, informează compania.
Trendul Utopia reprezintă un spaţiu creativ, într-un mod jucăuş. Gama de culori are o puternică inspiraţie scandinavă. Roşul transmite optimism, iar pastelurile fine combinate cu kaki şi albastru deschis te duc cu gândul la nopţile de vară din Ţările Nordice, potrivit JYSK.
Trendul Grounded a fost conceput pentru perioadele în care imprevizibilitatea este mare, ca să ne ajute să găsim starea de calm. Compoziţia culorilor din această gamă atrage privirea şi trezeşte curiozitatea, tonurile fiind inspirate din natură - culoarea piersicii, a vinetelor sau smochinelor, precum şi din câmpurile de flori naturale care nu au fost atinse de mâna omului, conform JYSK.
"Suntem gata să prezentăm cel mai bun sortiment de grădină JYSK de până acum", a declarat Hans Christian Ziegler Bruun, Category Manager JYSK pentru produsele de grădină, menţionând: "Pe lângă produsele care au înregistrat cele mai bune vânzări în ultimul an, am introdus în sortiment şi produse noi, în culori variate, care să se ridice la înălţimea aşteptărilor clienţilor noştri".
Potrivit JYSK, în colecţia actuală sunt incluse produse pentru terasă, balcon şi grădină realizate din materiale uşor de întreţinut, cu design scandinav modern şi culori noi.
Setul VONGE, de exemplu, are un design minimalist şi poate fi lăsat afară chiar dacă plouă pentru perioade scurte de timp. Gama UHRE, care include colţar de terasă şi şezlong, este realizată dintr-o ţesătură vopsită cu pigmenţi protejaţi UV, care protejează materialul de efectele razelor soarelui, este rezistentă la apă şi se usucă rapid. Setul de grădină DAGSVAD, care include masă de grădină şi două bănci pentru grădină, este realizat din lemn artificial care nu necesită întreţinere.
Mobilierul de grădină realizat din lemn este 100% certificat FSC (FSC® N001715), ceea ce înseamnă că materia primă provine din surse responsabile şi are trasabilitate. Masa de grădină YTTRUP sau scanuele MADERNE sunt realizate din aluminiu şi lemn masiv de eucalipt certificat FSC. Setul de terasă UGILT, care include canapea şi masă, este realizat din lemn masiv de salcâm certificat FSC şi are un dsign modern şi simplu.
JYSK este un lanţ internaţional de magazine de mobilă, de origine scandinavă, cu peste 3.100 de magazine fizice şi online în 49 de ţări. Fondatorul Lars Larsen a deschis primul magazin în Danemarca, în 1979. În prezent, JYSK are peste 28.500 de angajaţi.
JYSK este deţinut de familia din spatele Lars Larsen Group, cu o cifră de afaceri totală de 5,255 miliarde de euro în anul financiar 2020/2021. JYSK a avut o cifră de afaceri de 4,4 miliarde de euro în anul financiar 2020/2021.
JYSK a intrat pe piaţa din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Reţeaua locală numără în prezent 118 magazine.