Kaspersky sarbatoreste 10 ani de parteneriat strategic cu un brand emblematic, global, Ferrari, conform unui comunicat de presă. Compania de securitate cibernetica este unul dintre sponsorii echipei de Formula 1 a marcii italiene - Scuderia Ferrari - si si-a extins rolul in ultimul timp, devenind partener tehnic si furnizand celor de la Ferrari servicii de securitate cibernetica de prima clasa si o protectie a infrastructurii.
Din 2010, Kaspersky - un important furnizor international de securitate cibernetica - este prezent pe circuitele de pe glob alaturi de Scuderia Ferrari. Pe langa acordul de sponsorizare, parteneriatul dintre cele doua marci globale a devenit si mai puternic acum, Kaspersky oferind Ferrari o gama completa de masuri de securitate IT de ultima ora, 24 de ore pe zi, sapte zile pe saptamana - de la faimoasa fabrica Ferrari din Maranello, Italia, pana la circuitele F1 din intreaga lume, a adăugat sursa.
Compania de securitate cibernetica a continuat sa atinga multe obiective de siguranta, specifice si stricte, ale Ferrari - astazi toate endpoint-urile Ferrari fiind protejate de Kaspersky.
Eugene Kaspersky, CEO Kaspersky, a declarat: "Am intrat in Formula 1 acum 10 ani si de atunci am reusit sa construim un parteneriat puternic si de incredere cu Ferrari. Desi lucram in industrii foarte diferite, suntem uniti de aceleasi valori: leadership-ul tehnologic si pasiunea pentru inovatie, devenind mai buni, pe zi ce trece, in ceea ce facem."
Alessandro Sala, Head of IT, Security and Compliance la Ferrari, a declarat: "Sistemele informatice de Formula 1 sunt destul de avansate si specifice, de la simulari la sisteme de masurare a performantei auto. Totodata, acestea utilizeaza mai multe tehnologii, inclusiv computing de inalta performanta si un software dezvoltat intern. Natura personalizata a aplicatiilor noastre a impus solutii de Securitate mai adaptate, pentru a ne proteja datele. Kaspersky a ajutat Ferrari sa raspunda cerintelor si amenintarilor din industrie, creand produse inovatoare si performant."
Potrivit comunicatului, Kaspersky le-a oferit celor de la Ferrari mai multe tipuri de securitate - de la protejarea zonelor tehnologice traditionale, precum endpoint-urile, pana la testarea penetrarii, evaluari ale vulnerabilitatii si informatii despre amenintari, precum si scanare la cerere, cu un impact minim asupra performantei.