Începând cu vara lui 2011, GolinHarris Bucureşti gestionează contul de comunicare kika, unul dintre cei mai mari retalieri de mobilier şi decoraţiuni interioare la nivel european, potrivit unui comunicat de presă.
"Trăim vremuri interactive, iar acest lucru schimbă ordinea, inclusiv a comunicării. Zi de zi le facem viaţa mai frumoasă consumatorilor noştri, prin produse de calitate ridicată, la cele mai bune preţuri. Este important însă ca, dincolo de această promisiune, consumatorul să ne fie partener de dialog, partener de distracţie şi, mai ales, partener în evoluţie. Echipa GolinHarris ne-a convins din prima prin maniera creativă şi integrată în care a înţeles să aplice acest model de comunicare", spune Lars Lund, Country Manager kika România.
GolinHarris va construi şi va implementa strategia de comunicare a companiei austriece, acoperind întreg spectrul de servicii, de la media relations, evenimente speciale cu un nucleu puternic digital extins în offline, până la consultanţă şi servicii de comunicare online cu accent pe componenta de consumer engagement.