Klarna, reţeaua globală de plăţi şi destinaţia de cumpărături bazată pe inteligenţă artificială, anunţă un nivel semnificativ de creştere în Europa, cu o majorare a GMV (volum de marfă brută) de 14% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (trimestrul al doilea) - depăşind, astfel, industria comerţului electronic, care a crescut doar cu 1% în aceeaşi perioadă, potrivit unui comunicat al companiei remis Redacţiei.
Din 2020, Klarna a intrat pe 11 pieţe europene, cele mai recente fiind România şi Republica Cehă. Compania a adunat 100 de milioane de consumatori europeni şi s-a asociat cu peste 470.000 de comercianţi, cu noi acorduri multinaţionale recente care includ TIER, MandMDirect şi Deichmann.
Pe măsură ce alţi furnizorii de servicii BNPL părăsesc piaţa din cauza condiţiilor economice dificile, Klarna îşi consolidează angajamentul de a investi, a continua creşterea şi dezvoltarea relaţiilor cu noi clienţi, construind încrederea şi loialitatea care îi determină să folosească din nou şi din nou serviciile companiei.
"Este fantastic să vedem această creştere fenomenală şi susţinută în Europa, cu o majorare a GMV de 14% în regiune. În timp ce alţi jucători îşi reduc angajamentul sau părăsesc regiunea în totalitate, noi ne consolidăm poziţia în Europa, dar şi în SUA", a declarat Sebastian Siemiatkowski, CEO Klarna.
Un sondaj recent Klarna a dezvăluit că 74% dintre clienţii europeni utilizează serviciile companiei cel puţin o dată pe lună, încrederea fiind principalul motiv pentru care aleg să facă cumpărături cu Klarna, urmată de uşurinţa plăţii, se mai arată în comunicat.