În prezent, mii de clienţi KRUK România folosesc canalele online ale companiei, 70% dintre aceştia fiind convertiţi din offline din luna martie până în prezent, conform unui comunicat trimis redacţiei.
Instrumentul cel mai folosit de clienţi este platforma online.
Comparativ cu perioada precedentă pandemiei, plăţile online înregistrate în lunile martie - august, au crescut cu 700%, pe fondul respectării normelor de prevenire a răspândirii virusului SARS-COV2, şi anume, evitarea contactului direct şi efectuarea plăţilor mai ales prin card.
Liviu Costică, Directorul de Operaţiuni al KRUK România: "Interacţiunea online dintre echipa KRUK şi clienţi a înregistrat un nivel maxim în luna martie, când noul context a generat necesitatea unor lămuiriri legate de implementarea soluţiilor viabile de plată a datoriei. Astfel, mutarea clienţilor KRUK din mediul offline în cel online a fost foarte vizibilă în luna iulie, când s-a înregistrat cel mai mare număr de conturi noi în platforma e-KRUK, şi de asemenea, s-au generat cele mai multe angajamente de plată în rate şi s-au efectuat cele mai multe plăţi online. Pentru a încuraja şi mai mult activitatea online, în următoarele 3 luni, oferim clienţilor KRUK posibilitatea câştigării unui telefon mobil performant pentru plăţile online mai mari de 100 lei."