"Kubis", agenţia de comunicare digitală full service cu acţionariat din Statele Unite ale Americii, s-a lansat, ieri, pe piaţa românească de profil. Reprezentanţii companiei sunt încrezători în reuşita agenţiei pe o piaţă regională care stă sub presiunea bugetelor de media şi care este interesată să-şi optimizeze costurile, în contextul transformărilor economice actuale.
Potrivit unui comunicat de presă, de la deschiderea neoficială a agenţiei, în vara anului 2008, "Kubis" a avut ocazia să lucreze pentru P&G şi a controla dezvoltarea în limba română a site-ului de campanie al Preşedintelui SUA, Barack Obama.
Robert Ferran, un investitor din SUA, cu interese pe termen lung în România, care a susţinut dezvoltarea agenţiei, a declarat: "Implicarea mea în proiectul
Echipa "Kubis" se declară orientată către inovaţie, folosind diverse canale de comunicare - outdoor & kiosk-uri interactive, aplicaţii mobile, filme virale, platforme Bluetooth şi SMS.