Legrand România sărbătoreşte 20 de ani cu afaceri de aproape 34 milioane euro

A.D.
Companii / 22 ianuarie

Legrand România sărbătoreşte 20 de ani cu afaceri de aproape 34 milioane euro

Legrand România sărbătoreşte 20 de ani de activitate, timp în care a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 34 milioane euro. Conform comunicatului remis redacţiei, compania a inovato pe piaţa locală de electrice, diversificându-şi portofoliul de produse şi extinzându-şi reţeaua în patru dintre cele mai importante centre tehnologice ale ţării.

"Suntem recunoscători partenerilor noştri care ne-au fost alături în toţi aceşti ani şi le garantăm că profesionalismul şi respectul faţă de angajamentele asumate împreună vor caracteriza în continuare relaţiile noastre de business. De asemenea, le mulţumim clienţilor care ne-au ales şi continuă să o facă, precum şi oamenilor din echipa Legrand România care au ales să creştem împreună. Mulţumim tuturor că sunteţi alături de noi!" a declarat Călin Paşcalău, General Manager Legrand România.

Pornind acum 20 de ani de la produse şi soluţii de cablare structurată, conectică şi aparataj de câmp, Legrand România a evoluat constant şi astăzi îşi concentrează strategia pe consolidarea poziţiei de lider în infrastructura electrică şi digitală. Compania pune un accent puternic pe soluţiile "smart" şi "green", vizând să devină un punct de referinţă în soluţiile şi sistemele de aparataj de câmp, protecţie şi distribuţie a energiei electrice, automatizare şi control "smart" pentru toate tipurile de clădiri (IoT, home automation, managementul energiei), precum şi în domeniul centrelor de date şi infrastructurii digitale.

Un domeniu important pentru Legrand este sustenabilitatea şi eficienţa energetică, cu soluţii de monitorizare şi management al energiei, integrare a energiei regenerabile şi sisteme "green" pentru clădiri. De asemenea, compania dezvoltă soluţii de iluminat de siguranţă, de acces şi control şi de securitate pentru clădiri comerciale şi industriale (birouri, hoteluri, unităţi industriale).

Pe parcursul timpului, gamele de produse consacrate, precum Biticino, Living Now şi Valena Life/Allure, au fost completate cu produsele smart Netatmo, incluzând termostatul inteligent, işa inteligentă, detectorul inteligent de fum, dispozitivul de măsurare a calităţii aerului, staţia meteo inteligentă şi camerele inteligente de supraveghere. Consumatorii locali pot găsi aceste produse atât în marile lanţuri de retail DIY şi magazine online, cât şi prin intermediul partenerilor şi firmelor locale de electrice.

Legrand colaborează cu dezvoltatori imobiliari de renume, iar multe dintre noile proiecte de locuinţe din România sunt dotate cu produse smart Legrand. În prezent, peste 100.000 de locuinţe din România integrează cel puţin un produs smart Legrand.

Cu o reţea naţională de 124 de distribuitori parteneri şi un portofoliu de 27.383 de produse, Legrand România celebrează 20 de ani de dezvoltare şi succes pe piaţa locală.

În 2004 compania înregistra o cifră de afaceri de 1700 euro, 70% realizată din 2 grupe de produse. Astăzi, cu 4 unităţi de business şi 9 grupe de produse, Legrand România este unul din cei mai importanţi producători de electrice de pe plan local.

Legrand România se afirmă şi ca lider pe piaţa staţiilor de încărcare a vehiculelor electrice, prin gama Green'Up. Recent, compania a lansat staţia de încărcare Green'Up One, uşor de instalat acasă, chiar în garajul casei, şi disponibilă în reţelele de magazine de bricolaj. Aceasta se aliniază cu obiectivele de sustenabilitate ale grupului, incluzând reducerea amprentei de carbon şi ajutând clienţii să-şi optimizeze consumul de energie. Produsele inteligente, cum sunt senzorii de prezenţă şi sistemele de management al energiei, sunt parte din strategia Legrand pentru a susţine un mediu mai curat.

În România, compania se angajează în utilizarea celor mai recente norme ecologice, având 70% dintre produsele sale ca fiind sustenabile şi ambalaje reciclabile. Legrand România promovează transportul ecologic prin înlocuirea transporturilor rutiere cu cel pe calea ferată, reducând astfel impactul asupra mediului.

În ceea ce priveşte evoluţia economică, prognoza pentru 2025 arată o creştere de aproximativ 2%, însă cu riscuri semnificative, cum ar fi cererea externă slabă şi deficitele fiscale. Totodată, incertitudinile politice şi instabilitatea globală pot afecta economia României, dar aderarea la Schengen şi investiţiile în infrastructură sunt factori de optimist.

În sectorul imobiliar, piaţa de birouri se confruntă cu provocări, dar clădirile moderne vor atrage în continuare chiriaşi, iar sectorul retail şi industrial continuă să crească, susţinut de dezvoltarea infrastructurii şi de investiţiile în proiecte comerciale.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Ian. 2025
Euro (EUR)Euro4.9768
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7609
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2692
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8894
Gram de aur (XAU)Gram de aur422.4014

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

oaer.ro
greenenergyexpo-romenvirotec.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
solarenergy-expo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb