Compania timişoreană LASTING System anunţă că partenerul său Lenovo Group a înregistrat cel mai bun trimestru fiscal, încheiat în decembrie, având încasări de 9.4 miliarde dolari, arată un comunicat de presă.
Lenovo îşi menţine cei doi poli de profit: sectorul comercial de PC-uri la nivel global şi cel business din China, în timp ce îşi îndreaptă focusul spre trei noi oportunităţi: pieţele emergente, sectorul de consumer şi produsele PC Plus (televizoare şi telefoane inteligente, tablete).
În timpul celui de-al treilea trimestru fiscal, transportul la nivel global de PC-uri a avut o creştere de 7.9 procente, stablind astfel un "all time record" de 15.9 procente cotă de piaţă. Acest aspect este cu atât mai important, în condiţiile în care piaţa a înregistrat o scădere de 7.8 procente de la an la an.
Pe piaţa din Europa (EMEA), transportul de PC-uri a crescut cu 25.5 %, astfel că Lenovo a devenit al doilea distribuitor din această regiune, cu 11 % cotă de piaţă.