Lensa.ro, magazin online de optică fondat în 2013, face o nouă investiţie în extinderea reţelei de magazine proprii şi deschide un showroom la Galaţi. Astfel, reţeaua ajunge la opt showroom-uri şi investiţii cumulate de aproximativ 600.000 de euro, scrie un comunicat de presă al Lensa.
În 2020, Lensa.ro a intrat pe piaţa de optică din Timişoara, Iaşi, Constanţa, Craiova şi Braşov. Iar anul acesta vizează deschiderea a noi magazine specializate în România, primul fiind cel de la Galaţi.
Magazinul de optică Lensa din Galaţi va fi inaugurat pe 28 ianuarie şi este situat pe strada Brăilei 234, cartier Micro 18.
Două cabinete oftalmologice cu consultaţii gratuite şi peste 1.000 de perechi de ochelari, rame, lentile de vedere şi de contact, sunt expuse pe rafturile noului magazin. În showroom-ul Lensa Galaţi, în perioada 28 ianuarie - 28 februarie, în limita stocului disponibil, preţurile vor fi reduse cu 10%.
"În 2021, ne vom extinde prezenţa fizică în mai multe oraşe din România. Primul magazin Lensa.ro pe care îl inaugurăm anul acesta este showroom-ul Lensa Galaţi", a declarat Daniel Crăciun, CEO al Lensa.ro.
Investiţia din Galaţi este în jur de 100.000 euro. Magazinul de optică expune produse ale brandurilor: Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana sau Polaroid. Gama de lentile de vedere este şi ea completă, având toţi furnizorii importanţi în portofoliu, precum Essilor, Hoya şi Zeiss.
"Pandemia a adus foarte mulţi români în faţa calculatoarelor pentru o perioadă de timp mai mare decât în trecut, crescând riscul de afecţiuni oftalmologice şi necesitatea de a face o verificare într-un magazin specializat. De aceea, prin noile showroom-uri pe care le deschidem oferim consultaţii de vedere gratuite, inclusiv în magazinul de optică de la Galaţi", a adăugat Daniel Crăciun, CEO al Lensa.ro.
În magazinele Lensa.ro, lentilele de ochelari se pot personaliza în funcţie de meserie sau activitate (ex: lentile pentru condus, lentile cu filtru pentru lumină albastră, lentile de soare cu dioptrii, lentile inteligente fotocromatice), dar şi de tipul de viciu de refracţie (ex: lentile pentru astigmatism, lentile progresive ce elimină nevoia purtării a doua perechi de ochelari, de distanţă şi de aproape).
Pe lângă varietatea mare de modele, Lensa.ro oferă clienţilor, în magazinele fizice, determinarea gratuită a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanţă specializată privind achiziţia de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparaţii rame.
Lensa.ro este un brand românesc deţinut de antreprenorii Daniel Crăciun şi Florin Niţă, care după opt ani s-a poziţionat între cei mai mari jucători pe piaţa de optică din România, având peste 200.000 de comenzi anual.