Media Galaxy, primul electrocomplex din România, a demarat săptămîna trecută prima sa campanie integrată de imagine. Promovării outdoor, radio, în presă şi în cele patru electrocomplexuri existente i s-a adă-ugat primul spot TV realizat pentru acest brand. Intitulat "Testul", spotul TV surprinde esen-ţa brandului Media Galaxy, cea mai variată gamă de produse: peste 10.000 de produse sub un singur acoperiş, pe suprafeţe mari şi o combinaţie unică de servicii, care oferă cli-en-ţilor o nouă dimensiune a experienţei cumpărăturilor.
Campania a fost realizată împreună cu agenţia Leo Burnett, iar spotul TV rulează în această perioadă pe principalele posturi TV naţionale. Regizor este suedezul Sune Maroni, care, după branduri precum Ikea, şi-a folosit talentul pentru Media Galaxy. Realizat într-o tuşă vie, caldă şi stilată, spotul ne arată povestea a doi tineri care doresc să îşi achiziţioneze o combină frigorifică. Cei doi caută exact ceea ce li se potriveşte şi pentru acest lucru, testează mai multe modele verificînd dacă produsele pe care le-au cumpărat încap în frigiderele alese "la teste".