Agenţia Leo Burnett confirmă încă o dată poziţia sa de lider strategic al industriei de advertising din România, obţinând pe podiumul festivalului Effie trei premii Gold Effies şi un Bronze Effie pentru eficienţa campaniilor executate pentru trei dintre clienţii săi. Cele patru noi trofee fac ca Leo Burnett să fie în continuare cea mai premiată agenţie la Effie Awards România în cele patru ediţii ale festivalului desfăşurate până în prezent.
Bergenbier, brand-ul care anul trecut a castigat Grand Effie, a plecat anul acesta cu doua Gold Effies la categoria Alcoholic Drinks, pentru campaniile "The new q-pack shape for smart guys" si "Equity campaign 2006".
La categoria Non Foods, Tide si Campania "Super Mums" au adus agentiei cel de-al treilea Gold Effie al acestei editii, in timp ce Bronze Effie-ul a fost acordat campaniei "Noroc cu Joe", la categoria Food Products. Agentia a obtinut si o nominalizare pentru brand-ul Alpinia, campania "If you don"t have time to cook".
Tot la aceasta editie a Effie Awards, Starcom Media, parte a Leo Burnett group, a obtinut o nominalizare pentru campania Avon de lupta importiva cancerului la san "1 din 8 femei".
Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning Leo Burnett, declara despre importanta premiilor castigate la editia de anul acesta a Effie Romania: "Ma bucur foate mult ca Leo Burnett este cea mai premiata agentie din Romania la Effie, adunand cele mai multe premii in cele patru editii Effie. Acest lucru vine ca o confirmare a pozitiei de cea mai strategica agentie, pozitie pe care o detinem de trei ani in topul AdMarket.
Un alt motiv de satisfactie pentru noi este faptul ca am reusit din nou sa obtinem doua medalii de aur pentru Bergenbier, dupa cele doua de aur si Grand Effie-ul obtinute anul trecut. Bergenbier este practic cel mai premiat brand la Effie Romania.
Suntem o prezenta constanta pe podiumul de la Effie si cred ca nu gresesc daca afirm ca suntem singura agentie fara fluctuatii, care demonstreaza an dupa an ca isi merita pozitia de lider strategic. Challengerii se schimba, dar noi ramanem in top.".
Leo Burnett nu este doar agentia cu cele mai bune servicii de strategie, dar si liderul creativitatii in Romania. Agentia este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 4 ani la Ad"Or, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si a multor alte premii si nominalizari la festivaluri internationale de creatie.