În primele două săptămâni ale anului, 30.000 de clienţi au participat la campania de colectare şi reutilizare a brazilor de Crăciun organizată de Leroy Merlin, retailer specializat în construcţii, decoraţiuni şi grădinărit, pentru al şaptelea an consecutiv, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Campania de colectare a brazilor de Crăciun va continua până pe 31 ianuarie 2022, astfel încât toţi clienţii sunt încurajaţi să returneze bradul uscat în magazinele Leroy Merlin din toată ţara şi să se implice activ în această campanie cu rol de protejare a mediului înconjurător.
Potrivit reprezentanţilor companiei, toţi brazii colectaţi urmează să fie transformaţi în produse prietenoase cu natura, precum peleţi (combustibil ecologic) şi compost (îngrăsământ pentru grădini şi terenuri agricole), devenind o alternativă importantă la combustibilii tradiţionali.
Totodată, clienţii care optează pentru returnarea bradului sunt răsplătiţi cu un voucher de cumpărături în valoare de 25 de lei. Voucher-ul este emis după returnarea bradului în baza cardului digital de client şi a documentelor care atestă cumpărarea produsului din magazinele Leroy Merlin, fiind valabil pentru pentru cumpărături în sediile fizice ale retailerului, dar şi pentru comenzile online pe https://www.leroymerlin.ro/, până pe 14 februarie 2022.
"Grija pentru mediul înconjurător râmâne una dintre priorităţile Leroy Merlin atât local, cât şi internaţional, devenind o direcţie strategică în ceea ce priveşte dezvoltarea durabilă a companiei. Campania de vânzare sustenabilă şi reutilizare a brazilor uscaţi de Crăciun, organizată pentru al şaptelea an consecutiv în România, s-a dovedit a fi şi anul acesta un succes, depăşind estimările noastre. Ne bucură foarte mult faptul că clienţii noştri acordă o foarte mare importanţă protejării mediului şi mai mult decât atât se implică activ în astfel de acţiuni, alăturându-se într-un număr atât de mare demersului nostru", a declarat Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin România.
Leroy Merlin a comercializat peste 120.000 brazi în timpul campaniei de vânzare sustenabilă din acest sezon, care a debutat în a doua jumătate a lunii noiembrie. Toţi brazii au provenit din pepiniere special create pentru plantarea şi creşterea brazilor de Crăciun. Acestea sunt amplasate exclusiv pe terenuri agricole întinse pe zeci de hectare, contribuind astfel la dimunuarea emisiilor de dioxid de carbon prin însăşi existenţa lor. Iniţiativa de sustenabilitate a companiei se alătură seriei de acţiuni dedicate atingerii obiectivului Grupului ADEO, din care face parte retailerul, de a scădea cu 20% impactul emisiilor de dioxid de carbon până în 2025.