Leroy Merlin România, retailer specializat în construcţii, decoraţiuni şi grădinărit, are în plan extinderea reţelei de magazine cu încă 5 unităţi în următoarea perioadă. Până la finalul anului, compania va inaugura un magazin în Piteşti, în toamnă, iar pentru 2025-2026 vizează oraşele Bucureşti, Bistriţa şi Brăila, conform unui comunicat de presă al companiei.
Magazinul din Piteşti urmează să fie inaugurat la începutul lunii octombrie a acestui an, în prezent unitatea fiind în plin proces de construcţie şi evaluare a costurilor. În 2025, Leroy Merlin are în plan şi extinderea în Capitală, cu încă două magazine, ce vor fi localizate în cadrul proiectelor Supernova Lujerului şi Supernova Pantelimon, urmand Bistriţa şi Brăila. Cele cinci magazine vor avea suprafeţe cuprinse între 8.500 şi 14.500 de metri pătraţi, fiecare fiind gestionat de o echipă de peste 100 de angajaţi.
"În următoarea perioadă, ne propunem să ne extindem prezenţa în cel puţin trei oraşe în care Leroy Merlin nu activează. Deschiderea magazinului din Piteşti şi planurile pentru 2025-2026 reflectă angajamentul nostru de a aduce produsele şi serviciile Leroy Merlin mai aproape de clienţi. Avem obiective ambiţioase, care cu siguranţă vor contribui la dezvoltarea economică locală şi la îmbunătăţirea experienţei de cumpărare pentru clienţii noştri", a declarat Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România.
În 2024, Leroy Merlin România îşi continuă strategia de investiţii pe aceleaşi direcţii prioritare ca şi anul trecut: oameni, dezvoltare, expansiune şi digitalizare. Bugetul total de investiţii, similar cu cel din 2023, este de aproximativ 100 de milioane lei, fiind împărţit între programe de formare şi atragerea de noi talente, modernizarea magazinelor şi optimizarea proceselor interne, deschiderea de noi magazine şi dezvoltarea platformei online şi integrarea canalelor de vânzare.
În ceea ce priveşte expansiunea, până la finalul anului viitor, retailerul are în plan să ajungă la un număr de 30 de magazine la nivel naţional. În iunie 2024, compania a inaugurat şi relocarea magazinului din Electroputere Park Craiova pe o suprafaţă cu 16% mai mult faţă de cea iniţială, 14.750 metri pătraţi, faţă de 12.600 metri pătraţi anterior. Investiţia totală în procesul de relocare s-a ridicat la 2 milioane euro, cu obiectivul de a oferi o experienţă de cumpărare mai facilă, în special în zonele dedicate materialelor de construcţii şi de grădină.