"LG Electronics" România vizează afaceri cu 35% mai mari

N.I.
Ziarul BURSA #Companii #IT / 22 aprilie 2008

"LG Electronics" România vizează afaceri cu 35% mai mari

LG Electronics România mizează anul acesta pe afaceri cu 35% mai mari ca în 2007, până la 140 milioane euro, iar rezultatele companiei sunt deja cu 20% peste estimările iniţiale în primul trimestru din 2008, a declarat ieri preşedintele LG Electronics România, Han Khyu.

"Estimările de vânzări ale companiei pentru primul trimestru din 2008 au fost depăşite cu aproape 20%, astfel încât suntem convinşi că vom depăşi şi cifra de afaceri targetată pentru 2008. Vrem totodată să ne poziţionăm în topul primelor trei branduri de GSM de pe piaţa locală şi prima cotă de piaţă pentru televizoarele cu plasmă (45%), şi de asemnea să ne consolidăm identitatea de brand printr-un departament corporate, nou creat", a declarat preşedinte LG Electronics România, Han Khyu.

Potrivit reprezentantului companiei, divizia Digital Display şi cea de GSM au înregistrat cele mai mari creşteri, însemnând motorul de creştere, al firmei, LG fiind, totodată, în topul celor mai preferate branduri de către români pentru o gamă largă de produse, de la aparate de aer condiţionat la monitoare LCD şi unităţi de stocare optică.

Astfel, în primul trimestru din 2008, vânzările diviziei GSM (telefoane mobile) au atins creşteri semnificative, brandul LG ajungând în topul primelor trei branduri GSM de pe piaţa locală, cu o cotă de piaţă de 10% în luna februarie 2008. "Creşterea cotei de piaţă a avut la bază succesul vânzărilor înregistrate de LG Shine şi LG Chocolate, dar şi de portofoliul mai larg de terminale mobile premium şi din clasa medie care au atras consumatorii români", a mai spus preşedintele LG Electronics România.

LG deţine şi prima cotă de piaţă pe segmentul de monitoare LCD în 2007, continuând să fie cel mai bine vândut brand de monitoare în 2008, cu o cotă de piaţă de 25% în primul trimes­tru al acestui an ca număr de unităţi. Pentru segmentul de monitoare wide - care reprezintă 80% din portofoliul companiei - vânzările înregistrate în primul trimestru din 2008 au fost de 10 ori mai mari faţă de aceeaşi perioadă a anului 2007, LG menţinându-şi prima cotă de piaţă pe acest segment. Pentru 2008, compania estimează o creştere spectaculoasă pe segmentul de monitoare wide cu diagonală de peste 20.

Creşterea vânzărilor la televizoarele cu plas­mă din primul trimestru 2008 a asigurat de asemenea pentru brandul LG aproape o jumătate din piaţa locală de plasme, 45% cotă de piaţă în număr de unităţi vândute (în luna februarie 2008), poziţionând LG pe primul loc pe piaţa locală. Cele mai mari vânzări pe piaţa locală au fost înregistrate de plasmele cu diagonală de 42", cu 41% cotă de piaţă (ca număr de unităţi) în luna februarie 2008. De asemeni, LG deţine prima cotă de piaţă la plasmele cu diagonală de 50", cu 44% cotă de piaţă.

LG este se află în topul celor mai preferate branduri de televizoare LCD, cu o cotă de piaţă de 20,5% (în unităţi), prin care compania îşi menţine a doua poziţie pe piaţa locală. Pentru primul trimestru din 2008, vânzările la televizoarele LCD au crescut cu 350% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În plus, LG este cel mai bine vândut brand pentru televizoarele LCD cu diagonală de 20", cu prima cotă de piaţă, de peste 21%. Pentru 2008, LG urmăreşte să atingă prima cotă de piaţă atât pentru televizoarele cu plasmă, cât şi pentru televizoarele LCD.

Pentru segmentul de Sisteme Audio, compania estimează menţinerea primei cote de piaţă şi în 2008, având o cotă de piaţă de 23% în 2007, în timp ce pentru microsisteme, LG a fost lider de piaţă în 2007, cu o cotă de 40% (unităţi), estimând menţinerea acestei poziţii şi în 2008. Pentru sistemele home theater, LG şi-a menţinut a doua poziţie în 2007, cu o cotă de piaţă de 22% (unităţi), compania urmărind să obţină prima cotă de piaţă în 2008 pe acest segment.

Pentru Digital Storage, poziţia de lider de piaţă din 2007 este menţinută şi pe primul trimestru din 2008, cu o cotă de piaţă estimată de 46%. Prima cotă de piaţă este deţinută şi pe segmentul de aparate de aer condiţionat, cu 17% în 2007 şi o cotă de 20% estimată pentru 2008. Pe segmentul de electrocasnice, categorii precum cuptoare cu microunde, aspiratoare sau frigidere Side-by-Side sunt în primle trei branduri din punct de vedere al cotelor de piaţă.

"Începând cu 2008 compania a decis crearea unui departament corporate la nivel local, în concordanţă cu direcţia strategică de consolidare a idenţităţii de brand global", a afirmat dl. Han Khyu, Preşedinte al LG Electronics România.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. Consider ca afacerile trebuie sa ia in calcul si calitatea produselor nu numai o reclama agresiva.

    Motivez aceasta pentr ca am luat teapa cu un tv lcd lg si nici vanzatorul nici lg nu vrea sa solutioneze diferendul legal 

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

13 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6879
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3062
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9723
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.4124

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb