Lidl România a investit peste 38 milioane de lei în dezvoltarea comunităţilor locale

D.R.
Miscellanea / 6 iulie 2023

Lidl România a investit peste 38 milioane de lei în dezvoltarea comunităţilor locale

Sub umbrela Pentru un viitor mai bun, Lidl România a continuat să investească în parteneriate strategice ce urmăresc patru domenii principale de responsabilitate socială ale companiei: mediu, educaţie, dezvoltarea serviciilor de urgenţă şi dezvoltarea comunităţilor - aliniate la cele 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă ale ONU, informează un comunicat de presă, remis astăzi.

În anul calendaristic 2022 (1 ianuarie 2022 - 31 decembrie 2022), Lidl România a investit peste 38 milioane de lei în dezvoltarea comunităţilor locale. În anul calendaristic 2022, retailer-ul a investit peste 38 milioane de lei şi a sprijinit peste 90 de ONG-uri care desfăşoară activităţi în comunităţi din toată ţara, care prin activităţile şi programele lor au un impact pozitiv la nivel naţional, dar şi asupra generaţiilor viitoare.

"Sub deviza Pentru un viitor mai bun, am dezvoltat alături de partenerii noştri din societatea civilă programe strategice, pe termen lung, care răspund unor nevoi reale ale comunităţilor în care activăm. Suntem conştienţi de responsabilitatea care vine odată cu dimensiunea business-ului nostru în România, de impactul pe care îl avem şi pe care îl putem avea asupra societăţii, astfel că ne uităm la acele nevoi la care prin resursele noastre şi know how-ul partenerilor noştri putem răspunde pentru a schimba în bine comunităţile în care suntem prezenţi. Anual, ne propunem să creştem împreună aceste programe dedicate comunităţii, acţionând cu responsabilitate pentru oameni şi planetă. Rezultatele obţinute şi evoluţiile palpabile ne motivează să ne implicăm în continuare pentru un viitor mai bun şi ştim că avem alături cei mai buni parteneri pentru a ne îndeplini această misiune", a spus Maria Mihai, Director de Comunicare şi CSR Lidl România.

Pentru a susţine combaterea şi prevenirea poluării cu plastic, Lidl România a investit peste 14,6 milioane de lei în programe dezvoltate împreună cu societatea civilă, sumă care s-a concretizat în 2022 în: Programul ASAP (Armata Selectării Atente a Plasticului); activităţi realizate de către voluntarii Patrulei Zero Plastic, coordonată de WWF (World Wildlife Fund); programul Cu Apele Curate, coordonat de Asociaţia Mai Mult verde, din care fac parte şi programul de granturi Cu Apele Curate, desfăşurat în parteneriat cu Centrul de Resurse pentru Participare Publica (CeRe), BlocZero şi Asociaţia pentru Relaţii Comunitare (ARC), proiectul internaţional Clean Danube, iniţiat alături de asociaţia AWP, 4 tabere eco-educative, 10 evenimente comunitare Cu Apele Curate şi 40 de proiecţii de filme tematice; Pentru reducerea risipei alimentare, în anul calendaristic 2022, Lidl România a contribuit cu peste 1,3 milioane de lei, sprijinind calendaristic dezvoltarea reţelei naţionale a Băncilor pentru Alimente, în calitate de partener fondator.

Alături de Centrul Step by Step, Lidl România a continuat promovarea conceptului de educaţie timpurie. Peste 4.385 de cadre didactice au participat la cursuri de formare în metodologia alternativei educaţionale Step by Step şi profesorii au primit cărţi pentru copii şi resurse de dezvoltare profesională care să susţină activităţile de învăţare prin joc; Prin parteneriatul strategic cu Teach for Romania, în anul şcolar 2022-2023 s-au antrenat şi susţinut peste 130 de profesori, învăţători şi educatori care au predat în şcoli publice vulnerabile. În anul 2022, 33 de şcoli şi 1.300 de copii au beneficiat de campania de digitalizare a programului Pâine şi Mâine, al fundaţiei World Vision România. În plus, 477 de copii susţinuţi în programul Pâine şi Mâine au primit o masă caldă pe zi, ajutor la teme, şi au participat la programul "Şcoala de Vară";Asociaţia pentru Valori în Educaţie a implementat cu sprijinul Lidl România, 3 programe în 234 de şcoli, respectiv: Academia de Leadership, Edu Networks şi HumanKind;750 de elevi de liceu şi-au descoperit opţiunile de carieră prin programul "Ora de Carieră", al Fundaţiei Leaders, desfăşurat la nivel naţional;453 de copii din comunităţi defavorizate şi părinţii acestora din Bucureşti, Braşov, Iaşi şi Timişoara au beneficiat de servicii educaţionale şi sociale, oferite cu sprijinul Lidl România prin proiectul Acces la educaţie pentru o viaţă mai bună, implementat de Organizaţia Salvaţi Copiii; Fundaţia Zurli, cu sprijinul Lidl România, a continuat campania naţională de educaţie rutieră Verde la educaţie pentru circulaţie.

Lidl România a sprijinit cu peste 1,2 milioane de lei dezvoltarea infrastructurii serviciilor de urgenţă, pentru:schimbarea echipamentelor de descarcerare din dotarea elicopterului SMURD Bucureşti; readucerea în stadiul de funcţionare a ansamblului PMA (post medical avansat) format din 3 corturi pe structură gonflabilă ce fac parte din completul Autospecialei de Intervenţie la Accidente Colective şi Calamităţi din dotarea ISU Iaşi;asigurarea continuităţii şi creşterea operativităţii din cadrul proiectului de intervenţie urbană cu motociclete SMURD; extinderea proiectului naţional de intervenţie urbană cu motociclete SMURD în 2 noi judeţe, respectiv Sibiu şi Bihor; susţinerea programului Bucureştiul Pregătit.

Lidl România a investit peste 2,7 milioane de lei în: pentru ontinuarea parteneriatului strategic cu Ambasada Sustenabilităţii, a cărei misiune este aceea de a promova modelul economic sustenabil, cel în care companiile, prin intermediul parteneriatelor, pot rezolva probleme sociale şi de mediu fără a sacrifica eficienţa economică (profitul) şi, în anul 2022, a fost lansată cea de-a doua ediţie a studiului "România cu un singur chip"; Lidl România a susţinut pentru al patrulea an misiunea Code for Romania de a digitaliza societatea românească, în cadrul unui parteneriat strategic. Şi în anul 2022, Lidl România a continuat să susţină programul Fondul pentru un viitor mai bun în comunităţi, desfăşurat în parteneriat cu Federaţia Fundaţiile Comunitare din România, ce oferă micro-granturi nerambursabile pentru iniţiative comunitare de protecţie a mediului şi educaţie. Astfel, ediţiile desfăşurate anul trecut au oferit finanţări în valoare de 2.450.000 de lei pentru 54 de iniţiative civice, din 10 oraşe ale ţării.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb